וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וזה מוריניו: "פרגוסון לא מעורב בנעשה במנצ'סטר יונייטד"

מאמן השדים האדומים התייחס לנושא שהרבו לעסוק בו מאז שהסקוטי עזב את אולד טראפורד: "כולם יודעים שזה תמיד יהיה המועדון שלו, אך הוא לא הוא מעוניין להגיע יותר מדי ולהפריע"

ז'וזה מוריניו עם אלכס פרגוסון. Alex Livesey, GettyImages
כבוד הדדי. מוריניו ופרגוסון/GettyImages, Alex Livesey

רק לפני מספר ימים אלכס פרגוסון התראיין בכלי התקשורת באנגליה והחמיא לכושר בו נמצאת מנצ'סטר יונייטד. המאמן האגדי התייחס לשדים האדומים תחת ז'וזה מוריניו, ואמר כי המיוחד הצליח להנחיל את הערכים והזהות שלו למועדון: "הקבוצה משחקת עם הרבה אנרגיה ונחישות, רואים את הרצון לנצח. אני חושב שזה מאוד חשוב וזה משקף גם את המאמן שלה. אם הם לא היו מסיימים מספר פעמים בתיקו שלא הגיע להם, הם היו מתחרים היום עם צ'לסי. הם סבלו מחוסר מזל, אך לא קל להצליח במנצ'סטר יונייטד".

עוד בנושא:

באנגליה חושפים: המחווה וההחלטה של מוריניו שריגשו את פרגוסון
אנגליה: טוטנהאם חילצה 2:2 ממנצ'סטר סיטי, יונייטד וליברפול מעדו

ז'וזה מוריניו מאמן מנצ'סטר יונייטד. AP
מקבל מחמאות על היכולת. מוריניו/AP

מוריניו התייחס לדבריו של פרגוסון, וגם למעורבות שלו במועדון: "אני מאוד מעריך את מה שהוא אמר אך אני לא רוצה להגיב על זה, יש לי יותר מדי כבוד אליו. כולם יודעים שזה תמיד יהיה המועדון שלו והחיים שלו", אמר הפורטוגלי, שהמשיך: "אם אהיה כנה, המעורבות שלו במועדון מאוד נמוכה. הוא אדם מאוד מכובד, הוא לא רוצה להגיע לאיזור יותר מדי ולהפריע. כמובן שהוא מרגיש חופשי לעשות מה שהוא רוצה, גם אמרתי לו שמבחינתי זה הבית שלו לנצח, אך הוא נסע איתנו באוטובוס מעט פעמים והגיע למתחם רק פעם אחת".

מאמן יונייטד הוסיף: "התמיכה שאני מרגיש ממנו היא אותה תמיכה שתמיד הרגשתי, חוץ מהתקופה שהיינו מאמנים יריבים והקבוצות שלנו שיחקנו אחת נגד השניה. אפילו כשאימנתי באיטליה ובספרד זה היה ויש לזה חשיבות גדולה עבורי".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully