וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל דורטמונד: "אם ברצלונה תגיש הצעה על אובמיאנג, נשקול את זה"

האם כוכב דורטמונד יצטרף למסי, ניימאר וסוארס? יוהכים ואצקה ערך ריאיון ל"קיקר" הגרמני והתייחס לעתידו של מלך שערי הבונדסליגה: "אם ברצלונה תפנה נשב ונדבר, אבל זה לא יהיה בזול"

אימג'בנק GettyImages

פייר אמריק אובמיאנג סיים את דרכו בצורה מאכזבת מאוד באליפות אפריקה עם גבון המארחת של הטורניר, אך מאחורי הקלעים נמשכים הדיבורים על מכירה אפשרית של כוכב דורטמונד לקבוצה אחרת. מי שמחזרת כבר תקופה ארוכה אחרי מלך שערי הבונדסליגה היא ריאל מדריד, אולם, הבלאנקוס לא יכולים לרכוש שחקנים במועד ההעברות של ינואר ומנכ"ל דורטמונד, יוהכים ואצקה, שחרר רמז לגבי עתיד השחקן בריאיון שערך ל"קיקר" הגרמני.

"קראתי השבוע בעונג רב שהוא לא יילך לשחק בבאיירן מינכן", אמר ואצקה והוסיף, "אנחנו פתוחים להצעות לגבי אובמיאנג, אבל זה דבר אחד אם נקבל הצעות מסין וקירגיסטאן או אם ההצעה תגיד ממועדון אחר. בכל מקרה, אם קבוצה כמו ברצלונה תגיש הצעה, אנחנו נשב ונדבר אבל זה לא יהיה בזול".

לאובמיאנג יש חוזה בדורטמונד עד 2020, אך על פי ההערכות דורטמונד תהיה מוכנה למכור אותו תמורת סכום משוער של כ-80 מיליון יורו, לא סכום כה מפורז בהתחשב בעובדה שמדובר בחלוץ שמוביל את הבונדסליגה עם 16 שערי ליגה ושבעונה שעברה כבש 25 שערי ליגה ב-31 הופעות ונחשב לאחד החלוצים הטובים בעולם ולבטח המהיר שבהם.

פייר אמריק אובמיאנג נבחרת גאבון. AP
בדרך לברצלונה? אובמיאנג/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully