וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: הדהירה של הכוכב האדום נמשכה עם 66:72 על פנאתינייקוס

הסרבים המפתיעים ספגו 10 נקודות בלבד ברבע האחרון ורשמו ניצחון שביעי ברציפות במפעל, סימונוביץ' הוביל עם 13 נקודות. וסלי ודיקסון כיכבו ב- 80:85 של פנרבחצ'ה על גלאטסראיי בדרבי

שחקני הכוכב האדום. GettyImages
מסע הקסם נמשך. הכוכב האדום/GettyImages

קצב המשחקים המטורף ביורוליג נמשך גם היום (חמישי) עם שני מפגשים שיתקיימו במקביל למשחקה של מכבי תל אביב מול קאזאן. פנרבחצ'ה של אוברדוביץ' גברה 80:85 על גלאטסראיי בדרבי הטורקי, הכוכב האדום המשיכה את הדהירה שלה עם 66:72 על פנאתינייקוס.

שחקן פנרבחצ'ה יאן וסלי. GettyImages
משחק מצוין. יאן וסלי/GettyImages

פנרבחצ'ה - גלאטסראיי 80:85

אחרי שני ניצחונות ששיפרו מאוד את מצבה בבית, פנרבחצ'ה התקשתה בדרבי הטורקי מול גלאטסראיי, אך הצליחה להעלות את מאזנה ל-7:13 ונצמדה לשלוש המוליכות. בפעם השלישית ברציפות, פנר נאלצה להסתדר ללא מלך הנקודות והריבאונדים שלה, אקפה אודו הפצוע, וגלא נישאה על מומנטום הניצחון הגדול על מכבי תל אביב ופתחה היטב. בסיום המחצית הראשונה האורחת הובילה ב-13 הפרש, אך פנר חזרה עם רבע שלישי של 12:23. 50 שניות לסיום, ולדימיר מיקוב העלה את גלא ליתרון נקודה, אך בובי דיקסון קלע שלשה ענקית (אחת מחמש שלו במשחק) ופנר שמרה על היתרון עד לסיום. יאן וסלי העלים את חסרונו של אודו עם 20 נקודות ו-7 ריבאונדים, דיקסון הוסיף 17 נקודות. 21 נקודות של בלייק שילב לא הספיקו מנגד.

הכוכב האדום - פנאתינייקוס 66:72

למרות שמכרה את נכסיה בקיץ ולמרות שהיא מתבססת על סגל מקומי וחסר ניסיון, הכוכב האדום בלגרד היא הקבוצה הכי חמה ביורוליג וזהו כבר ניצחונה השביעי ברציפות. במהלך התקופה הזו היא גברה על הקבוצות החזקות במפעל - ריאל מדריד, צסק"א מוסקבה, פנרבחצ'ה, באסקוניה וכעת גם פנאתינייקוס. הסרבים פתחו חזק מאוד והובילו בעשר הפרש כבר במהלך הרבע הראשון. פאו חזרה לעניינים, בהפסקה פיגרה רק בשש הפרש, ובתחילת הרבע האחרון הייתה רחוקה נקודה בלבד מהכוכב. ברבע האחרון, אחד האולמות המפחידים ביורוליג נכנס לפעולה, היוונים קלעו 10 נקודות בלבד וספגו את הפסדם הרביעי בששת המחזורים האחרונים. מרקו סימונוביץ' הוביל את הכוכב עם 13 נקודות, לוקה מיטרוביץ' קלע 11 משלו וזה הספיק מול 23 של קני גבריאל. אגב, מאזן החוץ של פאו ביורוליג בתקופתו של ז'ליקו אוברדוביץ' עמד על 57.4 אחוזים, בעוד המאזן מאז שעזב עומד על 30.9 אחוזים בלבד.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully