וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמישי בליגת העל: מאיר טפירו ומכבי אשדוד עולים לירושלים

25.1.2017 / 17:06

אחרי הניצחון הגדול על זניט במסגרת היורוקאפ תארח הקבוצה של סימונה פיאניג'ני את מכבי אשדוד (18:45, 5+ לייב) שניצחה אותה בסיבוב הראשון בביתה. היירסטון וסטודמאייר מחוץ לסגל

סימונה פיאניג'אני עם טרנס קינזי הפועל ירושלים. ברני ארדוב
במצב רוח טוב. פיאניג'אני וקינזי/ברני ארדוב

משחקי המחזור ה-17 בליגת העל, שייערכו כמעט במלואם באמצע השבוע הבא, ייפתחו כבר מחר (חמישי) עם משחק שהוקדם בו תארח הפועל ירושלים את מכבי אשדוד/באר טוביה (18:45, שידור ישיר ב-5+ לייב, שופטים: עומר אסתרון, גיא שמואלי ויוחאי שולמן). שתי הקבוצות נפגשו בסיבוב הראשון בליגה באשדוד כשהקבוצה של מאיר טפירו מפתיעה את יריבתה עם משחק פנטסטי וניצחון 57:70. ירושלים ניצחה בשישה מתוך תשעת משחקי הבית שלה עד היום נגד אשדוד, אבל קבוצת החוץ תתהדר בעובדה שניצחה בסיבוב השני את כל הקבוצות אותן ניצחה גם בסיבוב הראשון.

הפועל ירושלים מגיעה למשחק הבית נגד אשדוד באווירה מרוממת לאור הניצחון הגדול על זניט סנט פטרסבורג אמש שהציב אותה בעמדת זינוק נפלאה למקום הראשון בבית ביורוקאפ. האדומים יודעים שלפני המשחק החשוב הבא במפעל, נגד ריטאס וילנה בבית ביום רביעי הבא, עליהם לעבור שתי משוכות בליגה, שם הם עושים חיל לאחרונה. בר טימור סובל מזה מספר שבועות מקרע קטן בכתפו ועולה למשחקים עם זריקה, אך הוא רחוק ממצב אופטימלי, טימור צפוי לשחק נגד אשדוד ולאחר מכן לצאת למנוחה של כשבוע עד עשרה ימים. מי שלא יתלבשו בשורות האדומים, שמקווים לנקום בקבוצה הדרומית, הם אמארה סטודמאייר, ומאליק היירסטון שטס לארצות הברית למספר ימים מסיבות אישיות.

במכבי אשדוד התאכזבו מהיכולת ההגנתית במחצית הראשונה נגד הפועל חולון ביום שני, מחצית בה קלעה היריבה 57 נקודות בדרך ליתרון של 19 נקודות ממנו אשדוד לא הצליחה לחזור באמת. במועדון רואים במשחק הזדמנות לשחקנים הצעירים לטעום קצת מהאווירה בארנה בירושלים, מקום אליו יחזרו בעוד מספר שבועות כדי לפגוש את מכבי תל אביב בחצי גמר גביע המדינה. בינתיים מקווים בקבוצה לחזרה לעניינים של ג'ייק כהן, שקלע 3.5 נקודות בלבד בשני המשחקים האחרונים, כשהתיאום בינו לבין ג'קי קרמייקל רחוק מלהיות מושלם. נמרוד טישמן, ששב לאימונים לפני מספר שבועות, יקווה לקבל דקות ראשונות העונה כבר בירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully