וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנוסף לתפקידו כמנכ"ל: אורן חסון מונה ליו"ר מנהלת הליגה

25.1.2017 / 17:06

פורום ה-18 של המנהלת בחר בחסון לתפקיד באופן זמני במקום יורם באומן. חסון יראיין מועמדים וימנה בקרוב מנכ"ל קבוע. מהפכת פיתוח הנוער של מנהלת הליגות יוצאת לדרך

מנכ"ל מנהלת ליגת העל אורן חסון. יוסי ציפקיס
מנכ"ל ויו"ר. אורן חסון/יוסי ציפקיס

פורום ה-18 של מנהלת הליגה המורכב מנציגי קבוצות ליגת העל והליגה הלאומית, בחר היום באורן חסון לתפקיד יו"ר מנהלת הליגה. חסון יחליף את היו"ר הקודם יורם באומן שסיים לפני כחודש את תפקידו. טרם סיים את תפקידו, פנו ראשי הקבוצות לחסון והציעו לו שיהיה היו"ר. במנהלת הליגה הוציאו לאחרונה מכרז לתפקיד המנכ"ל ועד כה הגישו לא פחות מ-200 מועמדים הצעות להתמנות.

לאחר סינון ראשוני נותרו 50 ובהמשך יוותרו רק חמישה, אותם צפוי חסון לראיין כאשר אחד מהם יהיה המנכ"ל ויעבוד לצד חסון שיישא בתפקיד היו"ר.

ניר לוין מנהל הנבחרות הצעירות של ישראל. ברני ארדוב
יפעל למען התוכנית לתגמול המועדונים. ניר לוין/ברני ארדוב

בתוך כך, פורום ה-18 של מנהלת הליגות לכדורגל אישר היום (רביעי) את ההחלטה לייעד כסף לחלוקה על בסיס תמריצים לתפעול מחלקות הנוער, זאת בעקבות מכרז זכויות השידור ובהמשך להחלטת ועדת מיצ'ל (בהשתתפות רוג'ר מיצ'ל, בוני גינזבורג, משה סיני, אלי אוחנה, אורן חסון וניר ינקלביץ).

הוועדה הסמיכה את מאמן העל של נבחרת ישראל לנערים, ניר לוין, ואת שחקן העבר והמאמן, אלון חרזי, לפעול למען תוכנית לתגמול מועדונים בשיטת "כוכבים". בבסיס הרעיון, תינתן כמות מקסימלית של חמישה כוכבים לכל אחד ממגוון רחב של קריטריונים בהם נמדד המועדון.

בסך הכל תעמיד המנהלת כ-3.5 מיליון ש"ח לעונה כתמריצים לחלוקה עבור מועדונים שיעמדו ביעדים. מועדון שירצה בכך, יוכל לעשות שימוש רשמי במספר הכוכבים אותו קיבל ממנהלת הליגות בפרסומיו הרשמיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully