וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוגב אוחיון: "מרגיש מושפל, אך מבטיח שאקריב כל דבר שאפשר"

25.1.2017 / 20:00

רכז מכבי תל אביב לקח קשה את התבוסה לגלאטסראיי ואמר: "מקווה שזה לא ירחיק את האוהדים". בגאצקיס הוסיף לפני קאזאן (ה', 20:00, 5 לייב): "בודקים את השוק אך סומך על הבחורים שלנו, העונה עדיין לא גמורה"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

במכבי תל אביב עוד לא התאוששו מהתבוסה המבישה מול גלאטסראיי אתמול (שלישי), וכבר מחר (חמישי, 21:00, ספורט 5+ לייב) מצפה להם משחק נוסף מול קאזאן הרוסית, בשורותיה מככב קית' לנגפורד, האקס הצהוב שמוליך את המפעל בממוצע נקודות למשחק. בדומה למכבי תל אביב, גם קאזאן במצב רע ביורוליג העונה והיא מדורגת במקום ה-13, עם מאזן 12:7.

יש לציין כי היום בצהריים התכנסה בתל אביב הנהלת המועדון על מנת לדון במצב הנוכחי, אך למרות זאת לא צפויים שינויים דרמטיים לפני ההתמודדות מחר. קווינסי מילר שלא היה כשיר אמש, לא ישחק גם מחר.

הערב ערך מאמן הקבוצה, איינארס בגאצקיס, מסיבת עיתונאים לקראת המשחק הקשה מול לנגפורד וחבריו, במהלכה ניסה להסביר את המחדל בטורקיה ומה השינויים שיערוך על מנת להתאושש.

עוד בנושא:

אל תחשבו יותר מדי קדימה: הלקח של מקבלי ההחלטות במכבי תל אביב
התבוסה של המדינה: המספרים שמאחורי מופע הבלהות של מכבי תל אביב
יורוליג: מכבי תל אביב הושפלה והובסה 102:63 בידי גלאטסראיי

איינארס בגאצקיס, מאמן מכבי תל אביב/יוסי ציפקיס

בגאצקיס אמר בפתיחה: "באופן כללי אני זה לא רגע קל עבורנו לאחר המשחק אתמול. אני מקווה שהשחקנים מרגישים רע כמו צוות האימון. מאז אתמול ניסינו לבדוק מה היו הסיבות לתבוסה ולמה שיחקנו ככה. אני לא מצביע על שחקן כזה או אחר אלא אומר עלינו כקבוצה שהיינו לא טובים".

"איבדנו את הריכוז אתמול, לא היינו אגרסיביים ואלה חלק מהסיבות למה שקרה. אחד הדברים החשובים ביותר בספורט המקצועי הוא גאווה. עבור המועדון, האוהדים ובשביל הכבוד הכללי של כולם. כמו שאמרתי כבר בעבר, גם אם מפסידים אני יכול להגיד שעשיתי את הכי טוב שלי ואני מאמין שגם השחקנים עשו זאת. למרות זאת, על ההפסד אתמול אין תירוצים. אמנם היינו בסגל קצר והיו פצועים אך זה לא משנה".

כשנשאל על השינויים בהרכב אמר:

"אנחנו תמיד מחפשים את הרוטציה הנכונה. אני לא יודע מה המאמנים עשו לפני אך לדעתי צריך להתאים את עצמנו לכל קבוצה ולכל מצב. אנחנו לא כל כך חזקים מבחינה התקפית כמו ריאל מדריד ועלינו למצוא את היתרונות שיש לנו. זו הסיבה שאנחנו משנים דברים ומתרגלים שחקנים אחרים".

"עלינו להבין איך לא לאבד נקודות ומתי לשחק מהר ומתי לשחק לאט. אם נצטרך הרכב הגנתי יותר נעשה זאת והכל תלוי מול מי אנחנו עומדים. כל קבוצה היא שונה ולכל קבוצה יש שחקנים אחרים. כרגע יש לנו סגל של 11 שחקנים וכולם יכולים לתרום, זה לא משנה כמה דקות הוא משחק אלא מה הוא תורם לקבוצה ובאיזו איכות הוא משחק. זו הסיבה שאני מנסה כל מיני הרכבים בסיטואציות שונות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
יו"ר מכבי תל אביב שמעון מזרחי עם אלי דריקס. יוסי ציפקיס
"בשיתוף פעולה עם ההנהלה כל הזמן"/יוסי ציפקיס

על המצב הקשה של הקבוצה:

"העונה ממש לא גמורה. אנחנו צריכים להבין שאנחנו מייצגים את מכבי וכל משחק הוא חשוב. עדיין יש לנו סיכוי עד הרגע האחרון. ווינסטון צ'רצ'יל אמר שאף פעם אסור לוותר וככה אני מרגיש. המשחק אמש היה הכי גרוע שלנו מאז שאני פה ואני מנסה שנעשה דברים אחרת לקראת ההמשך".

"אני לא יכול להגיד לך על שינויים אך אנחנו מחפשים אחר שחקנים חדשים. אנחנו מחפשים מי יוכל לחזק אותנו אך זה לא קל ברגע הזה של העונה. הבחורים שנמצאים כאן? אני סומך עליהם המועדון יודע מה אני חושב ואנחנו בשיתוף פעולה כל הזמן. אנחנו מנסים לתקן את המצב כל הזמן".

המאמן לא הקל בראש ביריבה ואמר:

"קאזאן היא לא קבוצה קלה. לנגפורד הוא אחד הקלעים הטובים באירופה, הוא יודע איך לשחק כדורסל. מאז שמכבי ניצחה אותם בסיבוב הקודם הוא עשו הרבה שינויים אך זה לא צריך לשנות לנו. אנחנו צריכים להתרכז בעבודה שלנו - להיות אגרסיביים ולשנות את הגישה. כמו שאמרתי לשחקנים, צריך להיות עקביים ולהוציא לפועל. מי שלא יעשה את זה - ילך לספסל".

יוגב אוחיון מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
"אי אפשר לזלזל בסמל, אסור לקבל תבוסה כזו בשום מסגרת". אוחיון/יוסי ציפקיס

גם יוגב אוחיון סיכם את ההפסד ואמר באימון: "ימים לא קלים, האווירה לא קלה בכלל, אבל אנחנו צריכים להתייצב ולחזור לעבוד קשה. כולנו מרגישים רע מהסיטואציה, כולנו אפילו מושפלים מהסיטואציה, לפחות אני אישית. זה דבר שאסור שיקרה לנו - לא באירופה, לא בליגה, לא בשום מקום. יש כבוד ותשוקה למועדון הזה, וזה מעבר לכל שחקן ולכל שם. אנחנו צריכים לבוא כל ערב, לא יום כן ויום לא. אי אפשר לזלזל בסמל ובגופיה. כל שחקן פה הוא מתחת למועדון הגדול והמפואר הזה של מכבי תל אביב. אני חושב שהייתה התפרקות בטורקיה, אין קבוצה ביורוליג שצריכה לנצח 40 הפרש ביורוליג, בטח שאותנו. אסור שזה יקרה בשום מסגרת".

על תגובות האוהדים: "למדנו לקבל ממכבי תל אביב תצוגות טובות לאורך השנים, קבוצה שמנצחת כל קבוצה בכל מקום באירופה. איכשהו יש מפלס יחד שקצת עלה ומוריד מהיכולת של השחקנים, אבל אין תירוץ בעולם שזה יקרה. זה אך ורק השחקנים, אך ורק אנחנו שלא מופיעים כמו שצריך. אנחנו צריכים להחזיר את אמון האוהדים, אנחנו צריכים אותם מאוד והם צריכים אותנו. חבל לי מאוד שזה מה שקורה, בטח בגזרת האוהדים. אנחנו לא רואים משחק ביום חמישי ללא קהל ועידוד שיוצר אווירה ייחודית באירופה. אני מקווה ששום דבר לא ירחיק אותם. אני יכול להבטיח שאתן את התחת כל ערב ואקריב כל דבר שאפשר. זה יתחיל לפחות ממני".

על המשך העונה: "העונה לא גמורה, כל דבר יכול לקרות, בטח במכבי. אני שופט את עצמי, יודע מה אני רוצה לעשות ובטוח שיש כאן עוד שחקנים שרוצים. אני מקווה שזה ידבק גם בכל האחרים. אני מאמין שזה פוגע בכולם מבחינה אישית, ואבוי אם לא. כתם לקריירה? העונה הזו עדיין לא נגמרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully