וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: וויליאם סוארס חתם לעונה וחצי

25.1.2017 / 14:05

הבלם הצטרף רשמית, אך עדיין לא כשיר ולא ישחק במשחק הקרוב בשבת. האלופה מתקשה לעכל את ההדחה מהגביע וחוששת מכדור שלג ("אולי הסטירה הזאת תעיר אותנו"). רשימת הפצועים מתארכת והאלופה נערכת מחדש: המאמצים להחזיר את דוידזאדה יוגברו

שחקני הפועל באר שבע. אסף חיימוביץ', מערכת וואלה! NEWS
מדוכדכים. שחקני באר שבע אמש/מערכת וואלה! NEWS, אסף חיימוביץ'

1.האוהדים ניסו לנחם, בקבוצה חוששים מכדור שלג

אכזבה גדולה בהפועל באר שבע אחרי ההפסד 2:1 אתמול (שלישי) מול עירוני קרית שמונה וההדחה בשמינית גמר הגביע. השחקנים של בכר נראו שפופים והתקרבו באיטיות לעבר האוהדים, שניסו לנחם אותם. כשהשחקנים הגיעו, אחד מראשי ארגון האוהדים קרא להם ברמקול ואמר "לא קרה כלום, זהו נגמר". השחקנים הודו לקהל על התמיכה, אך ספק אם המסר חלחל. לציטוט, ברק בכר ושיר צדק חזרו על המנטרות הנכונות, אך בשיחות עם שחקנים ניתן להבין שגם הם מבינים שההפסד אתמול היה עוד נקודה משמעותית בתקופה הלא טובה של הקבוצה. "זאת סטירת לחי כואבת, אבל כזו שגם יכולה להעיר אותנו", אמר אחד השחקנים. "עד עכשיו היינו בתקופה פחות טובה, אבל עוד עברנו אותה איכשהו. להיות מודח מהגביע בשלב כל כך מוקדם זו כבר קריאת השכמה. אסור לנו לגרום לכדור שלג".

מלבד ההשלכות, בקבוצה מודאגים מהיכולת. לאורך המשחק כולו הרגישו בצוות המקצועי שהקבוצה נראית פחות טוב ממה שהיא נראתה כל העונה ואפילו פחות טוב ממה שהיא נראתה לאורך התקופה האחרונה. בימים הקרובים צפויים השחקנים לעבור יחד עם הצוות המקצועי על השגיאות והטעויות שנעשו במשחק.

"לא סיכנו מספיק את השער של קרית שמונה", הסביר הבלם שיר צדק. "יש לנו ביום שבת עוד משחק נגדם, אבל הליגה מאוד חשובה וזה מה שנשאר שם. ננסה להמשיך את הדרך שלנו העונה. יש לנו סגל מספיק חזק כדי להתמודד ולהיראות יותר טוב ממה שנראינו במשחק הזה".

על הביקורות שספגה ההגנה על ספיגת שני השערים אמר הבלם: "כל עוד אני בהגנה אל תקראו לנו נאיביים. אנחנו לא נאיביים, בטח לא ההגנה של באר שבע. זו ההגדרה האחרונה שאפשר להגיד עלינו. קיבלנו גולים וזה קורה. אין אפשרות לתקן עכשיו ונשב וננתח את זה מקצועית. עובדתית אנחנו מקום ראשון בליגה, זכינו בגביע הטוטו ובאלוף האלופים. יש עוד חצי עונה ויש קבוצה איכותית. נעבוד קשה כדי להוכיח שאנחנו במקום הראשון לא במקרה".

עוד בנושא:

התקופה הבינונית נמשכת: באר שבע הודחה מהגביע עם הפסד 2:1 לקרית שמונה
בכר מסתכל קדימה: "צריך קצת להרים את הקבוצה ולהסיק את המסקנות"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
זאת לא רק ההדחה, זאת גם היכולת שמדאיגה. שחקני באר שבע מאוכזבים/מערכת וואלה, צילום מסך

2. סוארס חתם רשמית לעונה וחצי אך לא ישחק בשבת, בכר מכין אלתורים

הצרה של באר שבע היא שיותר מדי שחקנים יצאו חבולים מהמשחק אתמול. שחקנים בקבוצה העידו שלראשונה העונה, בשבועות האחרונים העומס הרב שנוצר בשל כמות המשחקים שהקבוצה עברה מורגש. ועדיין נותרו ארבעה חודשים שלמים לסיום העונה. "שיחקנו יותר משחקים יותר מכל קבוצה אחרת וקחו בחשבון ששחקנים רבים הם גם שחקני נבחרת", אמר שחקן בקבוצה. "לא משהו מפתיע שיש עייפות ופציעות".

באר שבע תבחן בימים הקרובים את מצבת הפצועים הארוכה. המגן השמאלי מיהאי קורהוט והמגן הימני בן ביטון הרגישו מתיחה בשריר הירך האחורי והוחלפו עוד במהלך המחצית הראשונה. בקבוצה יבדקו אותם ביום חמישי ומקווים שלא מדובר בפציעות שישביתו אותם לתקופה ארוכה, אך בכל מקרה ההערכה הראשונית היא שהשניים לא יהיו כשירים לפחות למשחק מול קרית שמונה ביום שבת.

גם שיר צדק ייעדר מהמשחק בשל צהובים. אובידיו הובאן התלונן גם הוא על פציעה וגם הוא בספק גדול למשחק בשבת. אליהם מצטרף טוני וואקמה שסובל זיהום קל ברגל. וואקמה אמור היה לפתוח בהרכב אתמול, אך כשעה לפני המשחק הרגיש שהוא לא מצליח לדרוך על הרגל בצורה חלקה ונשאר על הספסל. בקבוצה עשויים להעניק לו מנוחה כדי להשאיר אותו כשיר במאת האחוזים למשחק מול מכבי תל אביב. גם מאור בוזגלו שסובל מפציעה בשריר עובר טיפולי חשמל והוא עדיין בספק למשחק. שחקן נוסף שנמצא בספק הוא בן תורג'מן שאמור להחליף את קורהוט. תורג'מן סובל ממתיחה בשריר והיום ינסה לערוך אימון, שאחריו יתברר האם הוא מסוגל לפתוח בהרכב.

כבר כעת ברור שבכר ייאלץ לאלתר בעמדות המגנים. אם תורג'מן לא יהיה כשיר, בכר יצטרך להוריד אחד משחקני ההתקפה לעמדת המגן השמאלי בעוד שבעמדת המגן הימני צפוי לשחק וובה בראון. מתן אוחיון ולואי טהא יפתחו כבלמים אם הובאן לא יהיה כשיר. אם הרומני יהיה כשיר הוא צפוי לפתוח כבלם כדי שאוחיון ישחק בעמדת המגן השמאלי. בקבוצה היו כאלה שתכננו לראות את ויליאם סוארס, שחתם רשמית לעונה וחצי, משחק בשבת ופותר את הבעיה עבור בכר, אך לפי גורמים במועדון הברזילאי כלל לא בטוח שיעבור בבקרת התקציבים עד יום שבת וגם אם כן הוא לא נמצא בכושר משחק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנ

בשיתוף אאורה נדל"ן
שחקן הפועל באר שבע וויליאם סוארס. אסף חיימוביץ', מערכת וואלה! NEWS
חתם רשמית. סוארס/מערכת וואלה! NEWS, אסף חיימוביץ'

3. לא רק דוידזאדה: הערכת מצב נוספת לקראת חלון ההעברות

חומרת הפציעה של קורהוט תתברר בימים הקרובים, אך גם אם המגן הזר לא ייעדר תקופה ארוכה, בקבוצה יגבירו את המאמצים להחזיר את אופיר דוידזאדה מבלגיה. כידוע, בשבועות האחרונים מתנהל משא ומתן בניסיון להחזיר את המגן שעזב לאחר תחילת העונה, אך עד כה הפערים היו משמעותיים וההערכות אצל אנשי באר שבע היו שדוידזאדה לא יחזור.

כעת בבאר שבע, בייחוד אם הפציעה של קורהוט תתברר ככזו שתשבית אותו לתקופה ממושכת, יעלו הילוך במגעים לגבי דוידזאדה וייתכן שהמגן יחזור כבר בינואר. מלבד דוידזאדה וסוארס, בבאר שבע לא תכננו לעשות שינויים נוספים בסגל אך בסיום המשחק היו כאלה שאמרו שכבר בימים הקרובים תיערך ההערכת מצב נוספת בין הבעלים אלונה ברקת למאמן ברק בכר כדי לבחון האם צריך עוד חיזוק לסגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully