וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "צריך קצת להרים את הקבוצה ולהסיק את המסקנות"

24.1.2017 / 23:02

מאמן הפועל באר שבע סיכם את ההפסד לקרית שמונה וההדחה מהגביע: "לא היינו מספיק טובים כדי לעבור. היינו יותר טובים בסיבוב הראשון. הפציעות? יהיה לנו הרכב טוב גם בשבת". קשטן: "גאה בשחקנים"

מאמן הפועל באר שבע ברק בכר. יוסי ציפקיס
המומנטום הרע נמשך. בכר/יוסי ציפקיס

עד לפני מספר שבועות נדמה היה שהפועל באר שבע בדרך לעונה הגדולה בתולדותיה. בהחלט ייתכן שבסופו של דבר 2016/2017 תיזכר לדורות, אך הגמגומים בליגה לאחרונה הצטרפו להדחה מפתיעה מגביע המדינה כבר בשמינית הגמר הערב (שלישי), לאחר שהאלופה הפסידה בביתה 2:1 לעירוני קרית שמונה, ולפתע, החבורה של ברק בכר במשבר של ממש. מאוריסיו (5, 71) היה אמון על השערים, כשבין לבין מאור מליקסון איזן זמנית. אם ההדחה לא מספיקה, הרי שהמיהאי קורהוט ובן ביטון נפצעו במהלך המשחק והוחלפו.

"תמיד כואב להפסיד, בטח כשזה בגביע שאי אפשר לתקן", אמר ברק בכר בסיום. "נתייחס לגופו של משחק. לא היינו מספיק טובים כדי לעבור לצערי, קרית שמונה היו טובים, הגיעו להזדמנויות, ניצחו ככל הנראה בצדק ונצטרך להסיק את המסקנות לקראת שבת. היה לנו הרכב מספיק טוב כדי לעבור שלב, לא עשינו את זה. לא היינו מספיק טובים, כל הקבוצה היתה פחות טובה".

על התקופה הרעה של קבוצתו אמר בכר: "בשלושת המשחקים האחרונים בליגה עשינו 7 מ-9, היו לנו משחקים טובים, אני לא חושב שצריך לשייך את זה לתקופה. נכון, היינו הרבה יותר טובים בסיבוב הראשון, אנחנו מודעים לכך ונצטרך להסיק את המסקנות. צריך קצת להרים את הקבוצה. הפציעות? בשביל זה יש סגל עמוק. מי שבריא ישחק. יהיה לנו הרכב טוב גם בשבת".

בכר הוסיף: "הרוטציות שלנו הוכיחו את עצמן. עלינו עם הרכב מספיק טוב וחזק והפסדנו. כואב לנו כי אי אפשר לתקן, זה גביע. כר הדשא? עושים מעל ומעבר כדי לתקן אותו, אבל גם הקבוצה השנייה שיחקה על אותו מגרש".

עוד בנושא:

גביע המדינה: עירוני קרית שמונה ניצחה את הפועל באר שבע 1:2

ניצן וביטון/מערכת וואלה! NEWS, אסף חיימוביץ'

"הישג חשוב מבחינתנו, אין ספק", אמר תומר קשטן. "כמובן שאנחנו שמחים, אבל אנחנו לא יכולים לדבר על זכייה כי לא העפלנו לגמר, אלא לרבע הגמר. אני שמח שהשחקנים שלי הראו אופי, אני גאה בהם. עירוני קרית שמונה לא הפתעה, היא קבוצה חזקה. אנחנו מציגים יכולת טובה ומנצחים יריבות חזקות, זה מעיד על העוצמה שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully