וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רום דייסון: "אם נמשיך לשחק כמו הערב, הכל אפשרי עבורנו"

שחקן הפועל ירושלים חגג את ה-81:97 המרשים על זניט, שקירב את האדומים לשלב הבא ביורוקאפ. פיאניג'אני: "הכל בידיים שלנו, נותרו עוד שני משחקי גמר". פיטרסון: "מרגישים מצוין"

ברני ארדוב

הפועל ירושלים עשתה הערב (שלישי) צעד גדול אל עבר השלב הבא ביורוקאפ, לאחר שהביסה בביתה 81:97 את זניט סנט פטרסבורג. האדומים אמנם לא הצליחו למחוק את התבוסה מהמפגש הקודם בין הקבוצות, אך סיפקו משחק טוב מאוד כשמעל כולם היה אמארה סטודמאייר עם שיא עונתי של 26 נקודות.

"שיחקנו משחק מצוין נגד קבוצה שבנתה שיטה מהעונה שעברה, קבוצה עם הרבה ביטחון והמשכיות", אמר סימונה פיאניג'אני. "עבדנו קשה כדי להיות מוכנים להתחרות עם כל הקבוצות בטופ 16. סיפקנו משהו אקסטרה, הראינו שאנחנו עובדים ביחד. התקופה הזאת מאוד קשה, אבל הכל בידיים שלנו - אם ננצח שני משחקים נהיה ראשונים, אם ננצח אחד נעלה מהמקום השני, אם נפסיד את שניהם נודח. מחכים לנו עוד שני משחקי גמר".

עוד בנושא:

יורוקאפ: הפועל ירושלים ניצחה 81:97 את זניט סנט פטרסבורג

ג'רום דייסון הפועל ירושלים. ברני ארדוב
חושב בגדול. דייסון/ברני ארדוב

קרטיס ג'רלס, שהפציץ 22, סיכם: "הגורל בידינו כעת. המטרה היא לזכות בתואר אבל לא נוכל להגיע לשם ללא שני המשחקים הבאים".

ג'רום דייסון שהיה טוב מאוד עם 18 נקודות הוסיף: "התחלנו את המשחק בצורה הנכונה ולא התפרקנו. שיחקנו את כל המשחק כמו שצריך. האוהדים שלנו הם העוגן שלנו. אם נשחק כמו ששיחקנו הערב, הכל אפשרי עבורנו".

טראוויס פיטרסון אמר: "אנחנו מרגישים מצוין, נותרו לנו עוד שני משחקים גדולים. הכל בידיים שלנו. נצטרך להיות מוכנים לריטאס, שהיא קבוצה מצוינת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
סטודמאייר מול אמבקווה בשריקת הפתיחה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully