וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אפריקה: מרוקו והרווה רנאר הדיחו את האלופה חוף השנהב

הפילים הפסידו 1:0 למאמן שהוביל אותם לזכייה ב-2015 ונפרדו מהטורניר. עליווי הכריע (64), אולי בדרך למפגש עם גאנה וגרנט. הרפובליקה הדמוקרטית של קונגו עלתה מהמקום הראשון בבית

שחקני הרפובליקה הדמוקרטית של קונגו חוגגים. AP
ממשיכים להרשים. שחקני הרפובליקה הדמוקרטית של קונגו חוגגים/AP

אחרי ההדחות של גאבון ואלג'יריה, הגיעה הערב (שלישי) ההפתעה הגדולה באמת של אליפות אפריקה, כאשר נבחרת חוף השנהב, הזוכה מ-2015, הפסידה 1:0 למרוקו של מאמנה לשעבר הרווה רנאר והודחה ללא ניצחון, כבר בשלב הבתים. הרפובליקה הדמוקרטית של קונגו עלתה מהמקום הראשון בבית ג' אחרי 1:3 על טוגו, בעוד מרוקו סיימה שנייה ולפחות כרגע היא היריבה של אברהם גרנט וגאנה ברבע הגמר (כל עוד לא יפסידו למצרים מחר).

זו הפעם ה-12 (מתוך 30 טורנירים) שאלופה מכהנת לא שורדת את שלב בתים. זה כולל את ארבע הזוכות האחרונות, אחרי שמצרים כלל לא העפילה לטורניר ב-2012, זמביה כשלה בשלב הבתים ב-2013, ניגריה לא עלתה ב-2015 וכעת הגיע תורה של חוף השנהב.

הרווה רנאר מאמן סושו. רויטרס
הדיח את האקסית. הרווה רנאר/רויטרס

מרוקו - חוף השנהב 0:1

הקסם של הרווה רנאר ממשיך לעבוד באליפויות אפריקה. ב-2012 לקח המאמן הצרפתי את זמביה עד לתואר וב-2015 הוביל את חוף השנהב להנפה. הפעם, לצערם של הפילים, רנאר עלה לרבע הגמר על חשבונם והאלופה היוצאת הודחה בבושת פנים - עם שתי נקודות בלבד וללא ניצחון. ווילפריד זאהה, ווילפריד בוני וסלומון קאלו לא השכילו לכבוש, ומנגד היה זה המחליף ראשיד עליווי שעקץ במתפרצת בדקה ה-64, עם כדור מסובב באומנות מעל ידיו של סילבן גבוהו, אחרי בישול שלישי של פייסל פאז'ר.

טוגו - הרפובליקה הדמוקרטית של קונגו 3:1

הנמרים המשיכו להרשים ועלו מהמקום הראשון בבית ג'. ג'וניור קבאננגה, שכבש בשני המשחקים הקודמים, בעט שטוח אל הרשת בדקה ה-29 ובדקה ה-54 היה זה נדומבה מובלה שהקפיץ מעל השוער, אחרי מסירת הרחקה של הבלם מרסל טיסראן. טוגו נפרדה עם נקודה בלבד, אך לפחות השיגה שער נוסף מרגלי קוג'ו לאבה בדקה ה-69. הרפובליקה הדמוקרטית של קונגו חתמה עם המחליף פול ז'וזה אמפוקו, שסובב כדור חופשי אדיר למשקוף ופנימה בדקה ה-80, והיא עוד יכולה לשפר את המקום השלישי שהשיגה ב-2015.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully