וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד - בית"ר תל אביב רמלה: סתיו פיניש מועמד לאשדוד

24.1.2017 / 21:30

בצל ההכנות לשמינית הגמר (ד', 21:00, משולב בספורט 5 לייב) המארחת מנסה להתחזק אחרי שגם רועי בקל ייעדר כחודש. מזרחי כעס: "תפסיקו להיות מפונקים". תורג'מן: "מסוגלים לעבור שלב"

שמינית גמרמחצית25/01/2017
מ.ס. אשדוד
    0
      בית"ר תל אביב בת ים

        מ.ס. אשדוד:

        סתיו פיניש מועמד להצטרף לקבוצה. הקשר ששיחק אצל יוסי מזרחי בבני יהודה בעונה שעברה, ממעט העונה לקבל דקות בשכונה והוא עשוי לעבור בימים הקרובים לאשדוד. אחת הסיבות שאשדוד עשוייה לצרף את פיניש היא העובדה שהיום התברר שרועי בקל סובל מקרע של שלושה סנטימטר בשריר והוא ייעדר כחודש. בקבוצה מקווים לעבור שלב בגביע, למרות שגם מודים ששני משחקים ברבע הגמר, לא יהיו תוספת כל כך רצויה לקרבות התחתית בליגה. כך או אחרת, מספר שחקנים שהתלוננו היום באימון על פציעות וחולשות, הכעיסו מאוד את המנג'ר מזרחי שכינס אסיפה וצעק: "גם אם היינו לפני חצי גמר הייתם מתלוננים? תפסיקו להיות מפונקים ולבכות על כל שריר תפוס".

        הרכב משוער: יואב ג'רפי, בנצי מושל, חאתם עבד אלחמיד, מיקי סירושטיין, קרלו ברוצ'יץ', גיורגי בטאייב, חן עזריאל, דן ביטון, דולי מנגה, אור אינברום, לוסיו.

        סתיו פיניש שחקן בני יהודה. יוסי ציפקיס
        יוסי מזרחי מעוניין לצרף אותו. סתיו פיניש/יוסי ציפקיס

        בית"ר תל אביב רמלה:

        סגנית מוליכת הליגה הלאומית חווה עונה נהדרת עד כה ותעלה עם הרכבה החזק ביותר, משופע בשחקנים שגדלו במכבי תל אביב. עדן שרם ודור ג'אן יובילו את החלק הקדמי. המאמן עמיר תורג'מן, שגדל בעירוני אשדוד, ערך אסיפה עם שחקניו ואמר: "אנחנו נגיע לאשדוד, נכבד אותם, אבל נבוא לשחק מולם בגובה העיניים כי אנחנו יכולים ומסוגלים לעבור שלב".

        הרכב משוער: מייק חכים, שחר פיבן, יגיל ביטון, אושר אבו, מקסים גרצ'קין, דן גלזר, רוסלן ברסקי, שרון זיסו, אנתוני לוקוסה, עדן שרם, דור ג'אן.

        sheen-shitof

        בדקו התאמה לטיפול

        פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

        בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

        הרכבי הקבוצות

        קהל: 300

          טרם התפרסמו תגובות

          הוסף תגובה חדשה

          +
          בשליחת תגובה אני מסכים/ה
            1
            walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully