וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: אניס אלושי חתם עד לתום העונה

24.1.2017 / 19:50

הקשר הקוסוברי בן ה-31, שעל מועמדותו לירוקים פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, הושאל עד לסיום העונה עם אופציית רכישה. אלושי יהיה הזר השישי של מכבי חיפה

אתר רשמי

זר שישי למכבי חיפה: הערב (שלישי) הודיעה הקבוצה על החתמתו של הקשר הקוסוברי, אניס אלושי בן ה-31, בהשאלה עד לתום העונה עם אופציית רכישה. על מועמדותו של אלושי לירוקים פורסם לראשונה בוואלה! ספורט.

הקשר הקוסוברי בן ה-31 שיחק בעבר בנבחרות הצעירות של גרמניה. אלושי הוא קשר אחורי המתנשא לגובה של 1.80, שנולד בקוסבו וב-1998 הוא הצטרף למחלקת הנוער של בורוסיה דורטמונד, אחרי שנכלל בנבחרות הצעירות של נבחרת גרמניה. הוא הגיע לקלן ב-2003/04 ובשנתיים הראשונות בילה בקבוצת המילואים. לאחר מכן אלושי עלה לקבוצה הבוגרת ובמדיה הופיע בעונת 2006/07.

עוד בנושא:

כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט: אניס אלושי סגר את תנאיו במכבי חיפה וינחת לבדיקות רפואיות
חסר גרוש ללירה: סיפור הקריירה של אניס אלושי שמגיע למכבי חיפה

שחקן מכבי חיפה אניס אלושי. מכבי חיפה, אתר רשמי
זר שישי למכבי חיפה. אלושי/אתר רשמי, מכבי חיפה

בשל מיעוט דקות אלושי עזב לווהן והספיק לשחק מאז בפאדרבורן, במדיה נהנה מעונת שיא מבחינת שערים ב-2009/10 עם שלושה כיבושים ואחרי ארבעה שנים במדיה הקבוצה מליגת המשנה עבר לקייזרסלאוטרן, שם הספיק לשתף פעולה עם גילי ורמוט. בשנתיים הראשונות הסתפק ב-18 הופעות ובמהלך עונת 2013/14 הורד לקבוצת המילואים. בסיום אותה עונה אלושי המשיך לסט. פאולי, גם היא מליגת המשנה הגרמנית ושיחק 44 פעמים בשנתיים. בתחילת העונה חזר לנירנברג, הוא הופיע רק חמש פעמים בהרכב הקבוצה, כשמשחקו האחרון היה באמצע ספטמבר.

הקשר לא שיחק העונה חודשיים בגלל פציעה, זכר לקרע ברצועה הצולבת ממנו סבל ב-2012/13, ובכלל החמיץ בכל אחת משלוש העונות האחרונות לפחות שישה משחקים בגלל פציעות שונות. בנובמבר התאושש מהפציעה, אך יצא מיד למשחק נבחרתו נגד טורקיה במוקדמות המונדיאל והשלים 90 דקות בהופעתו הבינלאומית השישית, בניגוד להוראות הצוות הרפואי של המועדון. מאז ישב על הספסל פעם אחת (ב-28 בנובמבר) ולא שותף שוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully