וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל אשקלון: דויד מנגה הצטרף לקבוצה עד סיום העונה

24.1.2017 / 17:28

החלוץ, שזכה בגביע המדינה עם הפועל רמת גן ועירוני קרית שמונה, שב לליגת העל וינסה לסייע לדרומיים לשרוד. מנגה הוא החיזוק השלישי של אשקלון בינואר. קסנטיני: "יוסיף לנו כוח משמעותי בחלק הקדמי"

לירון מולדובן

הפועל אשקלון הודיעה היום (שלישי) על צירופו של דויד מנגה. החלוץ בן ה-27 חתם עד סיום העונה וינסה לסייע לקבוצה של יובל נעים לשרוד בליגת העל. מדובר בקדנציה שלישית של החלוץ בישראל אחרי ששיחק בהפועל רמת גן, עירוני קרית שמונה וכעת הצטרף לאשקלון אחרי שעבר את הבדיקות הרפואיות וערך את אימון הבכורה שלו בקבוצה. הוא הפך לרכש השלישי של הדרומיים בחלון ההעברות של ינואר אחרי ברניסלב יובאנוביץ' ואמיר בן שמעון.

עוד בנושא:

הפועל אשקלון: דויד מנגה יצטרף לאימונים וצפוי לחתום

דויד מנגה שחקן עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
שוב בליגת העל. מנגה/ברני ארדוב

מנגה גדל בנוער של פאריס סן ז'רמן ואחרי מספר עונות בקבוצה השנייה של מינכן 1860 ובפרטיזן בלגרד הוא הושאל מהסרבים להפועל רמת גן, במדיה זכה בגביע המדינה בעונת 2012/13. לאחר מכן עבר לעירוני קרית שמונה, זכה גם איתה בגביע (בשנה השנייה ברציפות), והרשים כאשר כבש 16 שערים בשתי עונות. את העונה השלישית בצפון הוא פתח עם פציעה, ולאחר שהתקשה להתאושש ממנה שוחרר בינואר וחתם בטרגו מורש הרומנית. משם עבר לליגה הבולגרית, ובשתי הקבוצות מיעט מאוד לשחק. מנגה גם רשם תשע הופעות בנבחרת הרפובליקה המרכז אפריקאית.

יושב ראש אשקלון, איתן קסנטיני, סיפר אחרי החתימה: "אנחנו שמחים מאוד לצרף לשורות הקבוצה חלוץ בסדר גודל כמו מנגה. עמלנו קשה להשיבו לישראל ולצרפו להפועל אשקלון ואנו מברכים על החתמתו. דויד צפוי להוסיף לנו כוח משמעותי בחלק הקדמי, ולסייע במטרה שהצבנו לעצמנו, הישארות בליגת העל".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully