וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל אשקלון: דויד מנגה יצטרף לאימונים וצפוי לחתום

23.1.2017 / 18:15

הצרפתי בן ה-27, שזכה בעבר בשני גביעים במדי הפועל רמת גן ועירוני קרית שמונה, נחת בישראל ויצטרף לקבוצה של יובל נעים לאחר שיעבור בדיקות רפואיות. שיחק לאחרונה ברומניה ובולגריה

דויד מנגה עירוני קרית שמונה. יוסי ציפקיס
תחנה שלישית בישראל. מנגה/יוסי ציפקיס

החלוץ הצרפתי דויד מנגה נחת היום (שני) בישראל ויצטרף מחר לאימוני הפועל אשקלון, כך הודיעה הקבוצה. מנגה בן ה-27 צפוי לחתום בקבוצה של יובל נעים לאחר שיעבור בדיקות רפואיות, ובכך תהפוך אשקלון לתחנה השלישית שלו בישראל, אחרי הפועל רמת גן ועירוני קרית שמונה. מנגה יהפוך לרכש השלישי של נעים בחלון ההעברות של ינואר, אחרי ברניסלב יובאנוביץ' ואמיר בן שמעון, וינסה לעזור לאשקלונים להיחלץ מהתחתית ולהישאר בליגה.

מנגה גדל בנוער של פריס סן ז'רמן ואחרי מספר עונות בקבוצה השנייה של מינכן 1860 ובפרטיזן בלגרד הוא הושאל מהסרבים להפועל רמת גן, במדיה זכה בגביע המדינה בעונת 2012/13. לאחר מכן עבר לעירוני קרית שמונה, זכה גם איתה בגביע (בשנה השנייה ברציפות), והרשים כאשר כבש 16 שערים בשתי עונות. את העונה השלישית בצפון הוא פתח עם פציעה, ולאחר שהתקשה להתאושש ממנה שוחרר בינואר וחתם בטרגו מורש הרומנית. משם עבר לליגה הבולגרית, ובשתי הקבוצות מיעט מאוד לשחק. מנגה גם רשם תשע הופעות בנבחרת הרפובליקה המרכז אפריקאית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully