וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשון לציון העפילה לשלב הפלייאוף של ליגת האלופות

האלופה, ללא דאוסון, חגגה באוקראינה עם 60:69 אצל חימיק במחזור האחרון של שלב הבתים בזכות הצגה של ריצ'ארד (20 נקודות), חנוכי תרם 10. ריצ'ארד: "נרגשים לדעת שעלינו לשלב הבא"

מכבי ראשון לציון העפילה לשלב הפלייאוף של ליגת האלופות

תקציר: בני הרצליה - מכבי ראשון לציון 69:71. one
בשלב הבא/one

העונה האירופית של מכבי ראשון לציון קיבלה הערב (שלישי) תפנית חיובית עם העפלה לשלב הפלייאוף של ליגת האלופות. האלופה גברה 60:69 על חימיק במחזור האחרון שלב הבתים ובזכות ניצחונות של ונציה וקרשיאקה, הצליחה להשיג את הכרטיס לשלב הבא עם העפלה מהמקום החמישי עם מאזן 7:7, ההגרלה תתקיים ביום שישי.

קלעו למכבי ראשון לציון: ריצ'ארד 20, חנוכי 10, מקריי 9, נמרוד לוי ותומאס 7 כ"א, בן שימול וזלמנסון 6 כ"א, כדיר 4.

seperator

מהלך המשחק

הקבוצה של שיבק פתחה בצורה רעה את המפגש ונקלעה לפיגור 9:2. האלופה פיגרה לאורך כל הרבע הראשון, אך סל של עידן זלמנסון קבע 12:12 בסיום הרבע הראשון. הבחורים של אריק שיבק עלו ליתרון ראשון בפתיחת הרבע השני, 12:17, ניצן חנוכי וג'אבון מקריי הובילו ריצת 0:10 בדרך ל-21:31. האוקראינים הצליחו לקזז את הפער, 25:36 למכבי ראשון לציון במחצית. המגמה החיובית של האורחת המשיכה גם ברבע השלישי, בדרך ל-29:40 מבטיח, משם הכתומים סיימו את הרבע עם 47:52 אחרי שלשה משוגעת של דניאל בזרנו על הבאזר. אבי בן שימול הרגיע את שיבק עם חדירה חשובה, שקבעה יתרון דו ספרתי, חמש דקות לסיום. חימיק הורידה קצב ומכבי ראשון לציון סגרה את המפגש עם 60:69.

מאמן מכבי ראשון לציון אריק שיבק. אלן שיבר, מערכת וואלה! NEWS
בשלב הבא. שיבק/מערכת וואלה! NEWS, אלן שיבר

התגובות

פטריק ריצ'ארד: "ידענו מה עומד על הפרק, שזה ניצחון או ללכת הביתה. ידענו שזה יהיה משחק שונה מהמשחק בראשון כי חימיק יוז'ני השתפר. באנו מאוד אגרסיביים בהגנה, זה היה מאמץ קבוצתי, אנחנו מאוד נרגשים כי קיבלנו את המידע שעלינו לשלב הבא".

אריק שיבק: "המסר שלנו היה שאנחנו צריכים לנצח את המשחק הזה, ידענו שהמשחק נגד חימיק בישראל אולי היה הכי טוב שלנו והכי חלש שלהם וזה לא המשחק שמצפה לנו, אני מכיר את המאמן שלהם ואת התוספת שהם עשו לקבוצה. תוכנית המשחק היה לעצור את ג'יימי סמית', לא לתת להם לרוץ ובנוסף לדחוף את הכדורים פנימה. אני מאוד גאה ושמח כי עשינו הרבה שינויים במהלך העונה ואנחנו משחקים בלי שון דאוסון, הישראלי הכי טוב שלנו, ובלי מאליק ווינס. שיחקנו משחק אחד עם ארבעה זרים בסך הכל. נהיה יותר חזקים עכשיו איתם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully