וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי חתם על חוזה חדש בגוואנגז'ו וירוויח כ-7 וחצי מיליון דולר לעונה

24.1.2017 / 13:01

קבוצתו הסינית שדרגה את חוזהו של הכוכב הישראלי עם תוספת שכר של 50 אחוז והציבה עליו תג מחיר של 40 מיליון דולר, שלא נכתב בחוזה. זהבי ימשיך לקבל בונוס של 20 אלף דולר על כל שער ויחזור לחולצה מספר 7. זהבי: "אין יותר מרגש מתחושת הסיפוק שעבודה קשה מביאה תוצאות"

צילום מסך

ערן זהבי חתם היום (שלישי) על חוזה חדש בגוואנגז'ו ויישאר במועדון הסיני לפחות בשנתיים הקרובות, אלא אם הקבוצה תחליט למכור אותו בסכום של 40 מיליון דולר. זהבי, שחתם בקבוצה לפני חצי שנה לשנתיים וחצי, אמור היה להרוויח בכל אחת מהשנתיים הקרובות חמישה מיליון דולר לא כולל בונוסים על הישגים ושערים. על פי החוזה החדש עליו חתם היום, ירוויח זהבי בכל אחת מהשנים הבאות שבעה וחצי מיליון דולר, כשהמשמעות היא שיקבל תוספת של לא פחות מ-50 אחוז ביחס לחוזה המקורי עליו חתם.

זהבי אמר לאחר החתימה: "חתמתי היום חוזה חדש ומשודרג בקבוצתי ואין יותר מרגש מתחושת הסיפוק שעבודה קשה מביאה תוצאות. לא קל היה לעבור למדינה חדשה בצד השני של העולם אבל אני יודע רק דבר אחד - שעבודה קשה תביא לי הצלחות ולכן אני כל כך שמח שהנהלת המועדון שלי מעריכה את עבודתי ואת מה שאני נותן למועדון. אשתי העוגן שאיתי ומשפחתי הקרובה הם אני ובלעדי החיבוק והתמיכה שלהם שום דבר מזה לא היה קורה. מודה לסוכנים שאיתי אדם גילעד ובמיוחד לרונן שהוא באופן יום יומי מלווה אותי מייעץ ותומך ושותף לכל . לסיום תודה ענקית לכל מי שמפרגן לי . זה מחמם לי את הלב. אנסה גם השנה לגרום נחת לכולם ולהיות השגריר הכי טוב שיש בסין".

ערן זהבי חותם על חוזה חדש במדי גוואנגז'ו R&F. האתר הרשמי של גוואנגז'ו R&F, אתר רשמי
תנאים משודרגים. זהבי אחרי החתימה/אתר רשמי, האתר הרשמי של גוואנגז'ו R&F

בהסכם החדש יש לגוואנגז'ו אופציה לעונה נוספת מעבר לשנתיים הקרובות, כאשר הצדדים עדיין לא סיכמו את השכר שיהיה בה אם הסינים ירצו להשאירו לעונה נוספת. בכל מקרה, הוא לא יהיה פחות משבעה וחצי מיליון דולר נטו. זהבי ימשיך ליהנות מבונוס מיוחד של 20 אלף דולר לכל שער שיכבוש. כמו כן, זהבי יחזור ללבוש את חולצה מספר 7, אותה לבש במכבי תל אביב.

כאמור, הסינים מציבים סכום של 40 מיליון דולר עבור מכירת זהבי, אם כי לא מדובר בסכום שהוכנס לחוזה אלא רק בהערכה שנמסרה לזהבי וסוכניו. כך או אחרת, בגוואנגז'ו לא מתכוונים למכור אותו ומייעדים לו תפקיד מרכזי בשנתיים הקרובות.

סוכנו של זהבי, רונן קצב, אמר לאחר החתימה: " לאחר פניה של הקבוצה אלינו בסוף השנה לשדרוג החוזה של ערן לאור יכולתו ותרומתו למועדון, נוהל משא ומתן קצר וענייני שבו הגענו להבנות חדשות לתנאי חוזהו של ערן . ערן חתם היום חוזה משודרג ואנו רוצים להודות למועדון ולעומד בראשו מר ז'נג לי, על הנדיבות והערכה הרבה. במסגרת ההבנות הרחבות סוכם גם על שיתוף פעולה עסקי בישראל שיתפתח במקביל , בתקווה להרבה שנים טובות ופוריות יחדיו".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
ערן זהבי חותם על חוזה חדש במדי גוואנגז'ו R&F. האתר הרשמי של גוואנגז'ו R&F, אתר רשמי
ערן זהבי חותם על חוזה חדש במדי גוואנגז'ו R&F/אתר רשמי, האתר הרשמי של גוואנגז'ו R&F

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully