וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאיא טורה נגד הנהירה לסין: "משחקים מאהבה או כדי לעשות כסף?"

קשר מנצ'סטר סיטי לא אוהב לראות את הכוכבים שעוברים לליגה הסינית: "אני משחק כי אני נהנה מזה, אם אלך לסין ארגיש שם עצבני". סוכנו גילה כי דחה הצעה על סך 520 אלף ליש"ט לשבוע

שחקן מנצ'סטר סיטי יאיה טורה. רויטרס
טוב לו באירופה. יאיא טורה/רויטרס

הליגה הסינית הולכת ותופסת תאוצה בשנה האחרונה. הארנקים נפתחים, השחקנים מתפתים אחר הסכומים הגדולים, וכוכבים בכדורגל האירופי נוהרים למזרח הרחוק. רק בחלון ההעברות הנוכחי נחתו בסין תמורת סכומי עתק אוסקר (וחברו לצ'לסי ג'ון אובי מיקל), קרלוס טבס ואקסל ויטסל, שהצטרפו לשמות כמו הולק, ג'קסון מרטינס וג'רביניו. אך מסתבר שלא כל השחקנים מרוצים מהמגמה הסינית, אחד מהם הוא יאיא טורה.

"אתם משחקים כדורגל כי אתם אוהבים לשחק כדורגל או כי אתם רוצים לעשות כסף", תהה קשר מנצ'סטר סיטי בראיון, "אני משחק כי אני נהנה מזה. יש אנשים שהמנטליות שלהם גורמת להם לרצות לשחק בסין, לנסות משהו שונה. אני באמת רק רוצה להמשיך לשחק כדורגל. תראו את חברי זלאטן איברהימוביץ'. הוא בן 35 ולא נראה שהוא מתכוון להפסיק לשחק, יש לו מנטליות דומה לשלי. הוא שחקן ענק, אלוף שהוא כדורגל, כל דבר מעבר לזה הוא בונוס".

טורה יסיים את חוזהו בסיטי בחודש יוני. הוא התעמת בתחילת העונה עם פפ גווארדיולה והוצא מהסגל, אך התנצל מאז וחזר לרוטציה. בשבוע שעבר סוכנו דימיטרי סלוק גילה כי דחה הצעה מסין על סך 520 אלף ליש"ט לשבוע. "אני רוצה לשחק באירופה, בעיקר באנגליה", אמר, "אני רוצה להמשיך כמו בשנים האחרונות. אני תמיד אומר שאם אלך לסין ארגיש שם עצבני".

  • עוד באותו נושא:
  • יאיא טורה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully