וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדן טיילור מתאקלם לאט לאט בהפועל חולון: "לא רוצה להפריע"

24.1.2017 / 10:38

הרכז מרוצה אחרי הניצחון על מכבי אשדוד: "נחמד לשחק ליד שחקנים כמו קאליף ווייאט". ג'יימס בל בטוח בעצמו ומופתע מההתרגשות מהגביע: "לא בטוח שאני מבין כמה זה חשוב"

one

אחרי שני הפסדים רצופים, חזרה אמש (שני) הפועל חולון למסלול הניצחונות כשהביסה בחוץ 68:90 את מכבי אשדוד/באר טוביה אחרי משחק נהדר. השחקנים של דן שמיר שלטו במשחק מאמצע הרבע הראשון, ולא נתנו לקבוצה הביתית להתקרב. המצטיינים של הסגולים היו ג'יימס בל עם 21 נקודות וג'ורדן טיילור, במשחקו הטוב ביותר מאז שחזר לקבוצה, עם 17 נקודות ו-5 אסיסטים. בסיום חגגו החולונים עם כ-400 סגולים שיצרו אווירה ביתית נהדרת באשדוד.

"באנו שונה, היה לנו שבוע קשה של אימונים המטרה הייתה להשתפר בהגנה ובתקווה שהכדורים יכנסו. שמח שחזרנו לנצח", סיכם ג'יימס בל את המשחק והוסיף על התהליך של הכנסת ג'ורדן טיילור ודגן יבזורי לקבוצה, "זה תמיד קשה להכניס שחקנים חדשים, אבל הם שחקנים מצוינים, משחקים כדורסל טוב, והם יודעים מה שהם עושים. אתה לא מכיר את התרגילים, את החברים שלך לקבוצה, אבל יש להם אופי נהדר והם יודעים מה שהם עושים".

שחקני הפועל חולון דגן יבזורי, ג'ורדן טיילור. לירון מולדובן
לאט לאט. טיילור/לירון מולדובן

בראשון הקרוב תצא חולון למשחק חוץ קשה נגד הפועל ירושלים בבירה, לאחר שהביסה את האדומים בקלות בסיבוב הראשון 76:99, הרבה בזכות 28 נקודות של בל, "המשחק נגד ירושלים היה לפני הרבה זמן, זה היה משחק טוב. ירושלים קבוצה טובה, ראיתי את השלשת ניצחון של קרטיס ג'רלס, יהיה קשה לנצח אותם שם, אבל אנחנו נבוא לעשות את זה", אמר הפורוורד והתייחס לעובדה שחולון תשחק נגד ירושלים גם בחצי גמר גביע המדינה בעוד כמה שבועות, "בכנות, אני לא בטוח, זאת העונה הראשונה שלי בישראל, אני לא בטוח שאני מבין כמה הגביע חשוב, אני יודע שזה כבוד גדול להיות שם, אבל יהיה כיף לשחק את המשחק הזה, זאת תהיה אינטנסיביות שונה".

כאמור, גם לג'ורדן טיילור היה משחק טוב מאוד, אחרי שני משחקים חלשים עם כניסתו לקבוצה, "להצטרף לקבוצה חדשה זה תמיד תהליך, במיוחד שהקבוצה במקום השני, והזרים משחקים ממש טוב ואתה לא רוצה להפריע למה שהם עושים, אלא רק לעזור לקבוצה לנצח. ככל שנשחק יותר ביחד, נהיה יותר טובים", סיכם טיילור והעריך את הסיכויים של קבוצתו להגיע לפיינל פור העונה, "העובדה שיש לנו שחקנים צעירים ושחקנים מנוסים יותר כמו קאליף שהגיע שנתיים ברציפות לפיינל פור, גוני שהוא מנוסה ומאמן מהספסל, שלומי, דגן ושחקנים כמו דריון וג'יימס שעוזרים מאוד. זה בהחלט אפשרי שנגיע לפיינל פור".

בקדנציה הקודמת בחולון, לפני שנתיים, היה טיילור הכוכב של חולון, וכעת הוא משחק לצד הכוכב, קאליף וויאט, ונכון לעכשיו נראה שהוא בהחלט נהנה מהסיטואציה, "קאליף הוא סקורר, כשאתה גודל בארצות הברית אתה משחק תמיד ליד גארדים טובים, זה לא הפעם הראשונה ששיחקתי ליד שחקנים מהסוג הזה כי בשנה שעברה שיחקתי ליד וויל צ'רי. אני באופי שלי לא סקורר, אז זה נחמד לשחק ליד שחקנים מהסוג הזה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully