וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: "מכבי תל אביב רוצה לשאול את רמון תמורת 200 אלף דולר"

בתקשורת הברזילאית מוסיפים עוד פרטים על ההצעה שהצהובים הגישו כביכול על הבלם בן ה-21 של ויטוריה, הקבוצה ממנה הגיע מרסלו: "קרויף רוצה להשאילו ולקבל אופציית רכישה עליו בתום העונה"

יוסי ציפקיס

בברזיל חושפים פרטים נוספים בנוגע להצעה שמכבי תל אביב הגישה כביכול על בלם ויטוריה, רמון. אמש (שני) דווח בכמה מכלי התקשורת בברזיל שבנוסף לקשר מרסלו, שסגנית אלופת ישראל כבר הודיעה על סיכום עימו, מתנהלים מגעים בין ג'ורדי קרויף לנשיא ויטוריה גם על הבלם בן ה-21. הבוקר טוענים בברזיל שיש בידם את פרטי ההצעה, וכי הצהובים רוצים לקבל אותו בהשאלה. על פי הדיווחים, מכבי תל אביב הציעה לוויטוריה 200 אלף יורו תמורת שאילתו של רמון עד סיום העונה, וכן שבסיומה תינתן לצהובים אופציית רכישה שלו.

ג'ורדי קרויף מנהל מקצועי מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
קרויף רואה בו השקעה עתידית/יוסי ציפקיס

"יש לנו הצעה בנוגע לרמון", הסביר נשיא הקבוצה הברזילאית דה אלמיידה אמש. "העסקה של מרסלו למכבי תל אביב סגורה ב-99 אחוזים אבל אני מאמין שגם רמון עשוי להצטרף אליו לנסיעה לישראל כדי לחתום במכבי תל אביב. יש אצלנו רצון גדול לשדרג את הסגל, לעיתים צריך לעשות את זה דרך מכירה של שחקנים כדי לשמור על בסיס תחרותי ויעיל", סיפר הנשיא, שהפעם התעלם מלדבר על סכום ההעברה עבור הבלם. "מה שמפריד בינו לבין מכבי תל אביב היא ההסכמה של רמון, תשעה מתוך עשרת השלבים של העסקה בינינו לבין מכבי תל אביב הושלמו. עכשיו נותר להמתין לחתימה", סיכם דה אלמיידה.

רמון הוא בלם, ימני, בן 21 המתנשא לגובה של 1.86 והוא רשם 12 הופעות במדי ויטוריה ב-2016. באפריל 2015 הוא נרכש על ידי ויטוריה מבהיה דה פריה, אחרי שבילה כמושאל למשך עונה אחת ואם יגיע למכבי תל אביב היא תהיה קבוצתו השלישית בקריירה.

רמון הספיק לרשום 83 הופעות במדי ויטוריה, בהן כבש שלושה שערים כאשר משחקו האחרון היה בתחילת דצמבר האחרון, אז השלים 90 דקות בהפסד 2:1 לפאלמיירס. רמון, שמחזיק בחוזה עד 2019, עשוי להצטרף למרסלו ג'ובאניני וניבאלדו, גם הם בלמים ברזילאים ששיחקו בעבר במכבי תל אביב. בעונה האחרונה הבלם באליפות באהיה ובזכות יכולתו נבחר לנבחרת העונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully