וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות הרחקתו מול ברנלי: ארסן ונגר הואשם בהתנהגות בלתי הולמת

מאמן ארסנל הורחק לאחר שהתעמת עם השופט הרביעי בניצחון הדרמטי על הסגלגלים, והואשם כי דחף אותו והשתמש בשפה מעליבה ופוגענית. ונגר התנצל כבר בסיום המשחק: "הייתי צריך לשתוק"

מאמן ארסנל ארסן ונגר. רויטרס
הכעס של ונגר יעלה לו ביוקר? רגע העימות/רויטרס

ארסנל הצליחה להשיג אתמול (ראשון) ניצחון דרמטי מאוד על ברנלי, שהחזיר אותה למקום השני בפרמיירליג, אך היא עלולה לאבד למספר משחקים את ארסן ונגר. מאמן התותחנים, שהורחק בתוספת הזמן מול הסגלגלים, יעמוד לדין לאחר שההתאחדות האנגלית האשימה אותו בתנהגות לא הולמת. ונגר הורחק לאחר שהשופט ג'ון מוס העניק לברנלי פנדל במצב של 0:1 לארסנל. ונגר הוציא את כעסו על השופט הרביעי, אנתוני טיילור, שעצבן אותו שתי דקות קודם לכן עם סימון לשבע דקות תוספת זמן להתמודדות. ונגר נראה דוחף את טיילור, כדי להצליח לשמור על קשר עין עם המתרחש על הדשא.

לשמחתו של הצרפתי, הכעס שלו דעך במהרה לאחר שגם התותחנים קיבלו פנדל, עמוק בתוף תוספת הזמן, אותו תרגם אלכסיס סאנצ'ס לשלוש נקודות חשובות מאוד עבורם. כבר בסיום המשחק ונגר נשמע מפוייס והתנצל: "לא קרה שום דבר מיוחד. אמרתי משהו ששומעים כל יום בכדורגל, אבל תשע מתוך עשר פעמים לא מרחיקים אותך על זה. בכל זאת, אני מתחרט על זה, הייתי צריך לשתוק. דווקא הייתי רגוע במהלך המשחק, אפילו יותר מהרגיל, חוץ מבדקות האחרונות".

עוד בנושא

מפולת סלעים: בעיית הכרטיסים האדומים של גרניט ג'אקה
אנגליה: 0:2 לצ'לסי על האל, 1:2 דרמטי לארסנל על ברנלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully