וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים - הפועל רמת גן: מי תהיה נציגת הלאומית ברבע הגמר?

משחק על טהרת הלאומית בשמינית הגמר (ג', 19:00, משולב בספורט 5 לייב): המארחת רוצה רבע גמר ראשון מאז 1998, בעוד האורדונים, לראשונה ללא ברשצקי, זוכרים את דו קרב הפנדלים בטדי בדרך לזכייה ב-2003

שמינית גמרמחצית24/01/2017
הפועל ירושלים
    0
      הפועל רמת גן

        הפועל ירושלים:

        הקבוצה של אוהד בוזגלו מגיעה אחרי שלושה משחקי ליגה בהם לא כבשה שער והיא רק נקודה מעל הקו האדום בלאומית. את הפועל רמת גן היא דווקא ניצחה 0:2 בטדי לפני כחודש וחצי, אך לפני כן לא גברה עליה בבית במשך 13 שנה. השוער ניל אברבנל חוזר מהרחקה, אם כי מחליפו אמל חייק עשוי להמשיך בין הקורות אחרי שהצטיין בתיקו המאופס ברמת השרון ביום שישי. בפעם הקודמת שהייתה בשמינית הגמר, הפועל ירושלים הפסידה 1:0 בהארכה למכבי פתח תקוה במרץ 2012. אם תעבור, זו תהיה הופעה ראשונה שלה ברבע הגמר מאז 1998, אז נעצרה רק בגמר על ידי מכבי חיפה (2:0 בהארכה).

        הפועל רמת גן:

        משהו רע עובר על הקבוצה של ליאור זדה. הפועל רמת גן לא ניצחה בששת משחקי הליגה האחרונים, ביום שישי איבדה יתרון 0:2 בעילוט והפסידה למכבי אחי נצרת ובנוסף מכרה את הכישרון מוטי ברשצקי להפועל תל אביב. גם מייקל סיטון עשוי ללכת בעקבותיו ואילו דודי תירם, שזכה אף הוא להתעניינות והושעה בעקבות ניהול המשא ומתן עם נועלת טבלת ליגת העל, חזר להתאמן לאחר שהשעייתו בוטלה. ישראל ראש ישוב להרכב לאחר שריצה עונש הרחקה בגין כרטיסים צהובים. האורדונים לא פגשו את הפועל ירושלים בגביע מאז 2003. אז, בסיבוב ח', הם ניצחו 3:4 בפנדלים בטדי ועשו את הצעד הראשון בדרך לזכייה ההיסטורית כקבוצה מהליגה השנייה.

        עוד בנושא:

        הפועל באר שבע - עירוני קרית שמונה: זריהן עשוי לקבל דקות ראשונות
        הפועל חיפה - הפועל ראשון לציון: ממן חוזר, ברקוביץ' ימשיך במומנטום?

        דודי תירם, ישראל ראש (במרכז) שחקני הפועל רמת גן מול ברנקו מיכאילוביץ' שחקן הפועל עכו. לירון מולדובן
        החמיץ את המשחק הקודם בגלל צהובים. ישראל ראש, במרכז/לירון מולדובן

        טרם התפרסמו תגובות

        הוסף תגובה חדשה

        +
        בשליחת תגובה אני מסכים/ה
          1
          walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully