וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוצ'יץ' ברוני חזרה לרבע גמר גרנד סלאם אחרי 18 שנה: "אין בלתי אפשרי"

אחרי שורה של בעיות אישיות, כולל דיווחים על התעללות במשפחה, הטניסאית הקרואטית השלימה קאמבק מדהים: "אל תצבטו אותי". וגם: סרינה וויליאמס חושפת, והמכתב המרגש לצונגה

הטניסאית הקרואטית מיריאנה לוצ'יץ' ברוני. ארומה מיוזיק
עוד סיפור ספורטיבי מרגש. לוצ'יץ' ברוני/ארומה מיוזיק

מיריאנה לוצ'יץ' ברוני לא יכלה להסתיר את התרגשותה אחרי העפלתה היום (שני) לרבע גמר אליפות אוסטרליה, רבע גמר ראשון שלה בטורניר גרנד סלאם מאז ווימבלדון 1999. הקרואטית בת ה-34, שזכתה בטורניר הזוגות באוסטרליה עם מרטינה הינגיס אי שם במאה הקודמת, בשנת 1998, ניצחה היום את ג'ניפר בריידי 4:6, 2:6 ועלתה לשמונה האחרוונת.

בעיות אישיות, כולל דיווחים על התעללות של אביה, קטעו את הקריירה של לוצ'יץ' ברוני, שהידרדרה עמוק בדירוג, וחזרה לפעילות ב-2008. כעת, אחרי ששחזרה את הישג השיא שלה אחרי 18 שנה, היא שלחה מסר מעוד לכל האנשים שחווים קושי. "תתעלמו מכל אחד שאומר לכם שזה בלתי אפשרי, פשוט תעשו את זה עם כל הלב", אמרה הקרואטית, "אני ילדה קטנה וקשוחה, ואעבוד קשה ואעשה את מה שנדרש כדי להגיע למקום שאליו אכוון, אני אפילו לא יכולה להביע את תחושת הסיפוק שאני מרגישה כעת. זה באמת מדהים, עבדתי מאוד קשה, אני רק מקוה שאף אחד לא יצבוט אותי ויעיר אותי כי זה באמת מדהים".

ברבע הגמר היא תפגוש את קרולינה פלישקובה, שבשנה שעברה הפתיעה כשהגיעה לגמר ארה"ב מתחת לרדאר, אבל כעת יודעת שיש עליה הרבה עיניים וציפיות. "כן, בכל טורניר יש לחץ", אומרת הצ'כית, בכל פעם משהו אחר, או שאתה צריך להגן על משהו, או שאתה צריך להוכיח שאתה בכושר טוב, אז כן, הייתי מאוד רוצה להוכיח לאנשים שמדברים עליי שהם לא טועים".

הטניסאית הקרואטית מיריאנה לוצ'יץ' ברוני. רויטרס
"אני ילדה קטנה וקשוחה"/רויטרס

סרינה וויליאמס חושפת: אני מאורסת כבר כמה שנים

סרינה וויליאמס מנסה לראות את הצד החיובי בניצחון שלה 5:7, 4:6 על ברבורה סטריקובה. "אני מרגישה שזה ממש טוב עבורי לנצח ביום לא הכי טוב שלי", אמרה סרינה, "לפעמים אתה בונה על מכה אחת, ואז זה הולך לא טוב, ואת שואלה - מה עכשיו? כך שהיה טוב מאוד מבחינתי כמעט להפסיד, ואז לראות שגם במשחקון הבא אני יכולה לנצח".

סרינה התייחסה להפתעות בטורניר והודתה ש"ההפסד של אנדי מארי היה שוק אמיתי. לקרבר היה כמה שבועות מעניינים, אני חושבת שעד עכשיו היא התמודדה עם זה הכי טוב שהיא יכולה". על ונוס שעד עתה לא הפסידה מערכה: "היא משחקת ממש טוב, עובדת קשה מאוד, הייתה לשנינו הכנה רצינית מאוד לעונה". לבסוף ציינה סרינה, שרק לאחרונה הודיעה על אירוסיה למייסד רדיט אלקסיס אוהניון, ש"התארסנו כבר לפני כמה שנים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
הטניסאית האמריקאית סרינה וויליאמס. רויטרס
בדרך הנכונה. סרינה/רויטרס

המכתב המרגש שקיבל צונגה

עוד באוסטרליה: אחרי שבשנה שעברה עזר ל"נערת כדורים" כשפינה אותה מהמגרש בעודה נראית מעורערת וחולייה, ג'ו ווילפרד צונגה מפרסם מכתב שקיבל ממנה ובה הודתה לו. "היה לי וירוס שגרם לי לסחרחורת, והשפיע לי על השמיעה והראייה", כתבה לו, "תודה רבה על האדיבות וטוב הלב, מעריכה את זה מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully