וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשון לציון רוצה לעלות שלב בליגת האלופות: "מגיעים למאני טיים"

23.1.2017 / 13:38

האלופה יוצאת למשחק חוץ נגד חימיק יוז'ני (21:30, ספורט 5) כשרק ניצחון, בתוספת עזרה מהמשחקים האחרים יעלה אותה ל-24 האחרונות. שון דאוסון נשאר בארץ. הגארד יודע: "לא תלויים רק בעצמנו, נקווה לקבל קצת עזרה"

one

מכבי ראשון לציון תסיים מחר (שלישי) את דרכה בשלב הבתים של ליגת האלופות כשתתארח ביוז'ני, אוקראינה, אצל חימיק המקומית (21:30, שידור ישיר בספורט 5). שתי הקבוצות נפגשו בסיבוב הראשון בבית מכבי, כשהקבוצה של אריק שיבק רושמת את ניצחונה הקל ביותר במפעל, 48:74, בזכות הופעה כללית מרשימה כשמעל כולם בולט ג'אבון מקריי עם 17 נקודות ו-8 ריבאונדים.

אלופת ישראל מגיעה למחזור האחרון בשלב הבתים בידיעה שהיא לא תלויה בעצמה כדי להגיע למקום הרביעי או החמישי, שיספיק לה גם הוא כדי להיות בין 24 האחרונות. רק ניצחון ביוז'ני ישאיר לכתומים את הסיכוי לעלות לשלב הבא, ואז יפנו בעיר היין את המבט למשחקים האחרים. ראשון לציון צריכה הפסד של סראטוב ללה מאן בחוץ, ואז ניצחון שלה יספיק בוודאות לעלות בלי קשר לשני המשחקים הנוספים, אך אם הרוסים ינצחו, תצטרך הקבוצה של אריק שיבק הפסדים של קטאייה הפינית בבית לקרשיאקה ושל אורדאה הרומנית בחוץ לונציה. בכל תסריט אחר, תנשור ראשון לציון לשמינית גמר היורופקאפ.

שון דאוסון שחקן מכבי ראשון לציון. ברני ארדוב
שוב לא ישחק. דאוסון/ברני ארדוב

מי שלא יצא עם הקבוצה לאוקראינה הוא שון דאוסון, שחזר לשחק בליגה השבוע, אחרי שחש כאבים בברכו רק שבוע לפני כן. בעצה אחת עם רופאי המועדון הוחלט לא להעמיס על דאוסון עם המסע המפרך שעוברת הקבוצה בדרך ליוז'ני, מסע של למעלה מ-10 שעות, ולתת לשחקן להחלים מהפציעה שעוברת עליו. גם בלעדיו, ובלי מאליק ווינס שיוכל לחזור לשחק באירופה החל מהשלב הבא, ינסה אריק שיבק להסתדר. "אנחנו מגיעים למאני טיים, ניצחון באוקראינה הוא חשוב ונבוא לתת את הכל על המגרש", אמר אבי בן שימול לקראת המשחק, "אך לצערי אנחנו לא תלויים רק בעצמנו אלא גם במשחקים האחרים ונקווה לקבל מהם קצת עזרה".

לחימיק יוז'ני יש אמנם רק שלושה ניצחונות במסגרת ליגת האלופות של פיב"א, אך ממש לא מדובר בקבוצה החלשה שקיבלה בראש בעיר היין. האוקראינים צירפו לפני קצת יותר מחודש את הסנטר ג'ייסון לאב, שפתח את העונה שעברה במדי מכבי קרית גת, והחלה להראות טוב יותר. היא הביסה בחוץ את קטאייה הפינית ובבית את אורדאה הרומנית, ובשבוע שעבר כפתה משחק צמוד על קרשיאקה לפני שהפסידה 77:70.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully