וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מודריץ' ייעדר רק כשבועיים, מרסלו ייעדר שלושה שבועות עד חודש

עדכון פצועים בריאל מדריד: הבדיקות גילו כי הקשר לא סובל מקרע וייעדר תקופה קצרה יחסית, המגן סובל מפציעה חמורה יותר בשריר הירך האחורי והוא בספק למשחק מול נאפולי בליגת האלופות

one

ריאל מדריד נהנית עד כה מעונה מצוינת בכל המסגרות, אבל רגע לפני שהיא נכנסת לישורת האחרונה שלה, הקבוצה של זינדין זידאן מתפרקת מבחינה פיזית והמאמן הצרפתי ייאלץ להסתדר בתקופה הקרובה ללא מספר שחקני מפתח, כאשר אל רשימת הפצועים המתארכת התווספו לוקה מודריץ' ומרסלו. היום הגיעו תוצאות הבדיקות של השניים והבשורות הטובות יותר מגיעות מכיוונו של לוקה מודריץ', שלא סובל מקרע בשריר וצפוי להיעדר כשבועיים בלבד. לגבי מרסלו, המגן השמאלי סובל מפציעה רצינית יותר בשריר הירך, הוא צפוי להיעדר כחודש והוא בספק גדול למפגש מול נאפולי בליגת האלופות.

שחקן ריאל מדריד, לוקה מודריץ'. GettyImages
ייעדר כשבועיים. מודריץ'/GettyImages

גם כריסטיאנו רונאלדו הכוכב הגדול של הבלאנקוס נפצע בידו ולא בטוח בכלל שיעמוד לרשות זידאן במשחק הגביע מול סלטה ויגו בעוד יומיים. כזכור, ריאל הפסידה 2:1 בביתה מול סלטה במשחק הראשון ברבע גמר הגביע ולמעט מרסלו ומודריץ' היא תחסר גם את דני קרבחאל, פפה וכמובן גארת' בייל.

מודריץ' ומרסלו צפויים להחמיץ גם את חצאי גמר הגביע ב-1 ו-8 בפברואר, כאשר בעוד כשלושה שבועות מצפה לקבוצה קרב קשה מול נאפולי במשחק הראשון מבין שניים בשמינית גמר ליגת האלופות. האם זידאן יעבור את החודש הזה בשלום?

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

רשימת הפצועים מתארכת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully