וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלייקרס מושפלים אחרי ערב "מביך ומתסכל", הווריירס התעוררו עם ניצחון

בלייקרס סוערים מהתבוסה הגדולה בתולדות המועדון, ניק יאנג מתעקש ש"נותרו עוד 30 ומשהו או 40 ומשהו משחקים, חייבים לשחרר את זה". הווריירס ניצחו על אף השעה הבלתי אפשרית: "לא היה לנו בוקר. אתה קם, אוכל, והולך לשחק"

לואל דנג לוס אנג'לס לייקרס מול ווסלי מתיוס דאלאס מאבריקס. רויטרס
בלי הגנה, בלי התקפה, בלי עתיד בלי תקווה בלי חלום. הלייקרס/רויטרס

בתחילת העונה זה נראה איטי מבטיח, לאחר מכן הגיעה הדעיכה שנראתה טבעית ומתבקשת, אבל הלילה (בין ראשון לשני) "תהליך הבנייה" של לוס אנג'לס לייקרס הגיע לשפל חדש, כשהקבוצה ספגה את ההפסד הגדול בתולדות המועדון, עם תבוסה 122:73 לדאלאס. אחרי שהלייקרס פתחו את העונה עם מאזן 10:10, מאז הקבוצה מהוליווד עם 22:6, ותחושת תסכול גדולה.

"לא הופענו למשחק היום, וזה מתסכל מאוד", הודה המאמן לוק וולטון אחרי ההפסד ב-49 הפרש, "למען האמת, זה מביך מאוד עבורנו כקבוצה, ועבור המועדון, וכמובן לאוהדים שכל כך טובים עבורנו. ברור שבשלב הזה העניין הוא לא לנצח כל ערב. העניין הוא לשחק בסגנון מסוים בניסיון לבנות משהו. אבל הלילה פשוט לא הראינו מאמץ, ואת זה אני לא מבין. אני אוהב את חבורת השחקנים שלנו, ואני יודע מה נביא למשחק הבא. זה לא מי שאנחנו. זה היה ערב מאוד מתסכל".

עוד בנושא
השפלה היסטורית ללייקרס, ניצחון שביעי רצוף לגולדן סטייט

לואל דנג לוס אנג'לס לייקרס. AP
לואל דנג לוס אנג'לס לייקרס/AP
לארי נאנס ג'וניור לוס אנג'לס לייקרס. AP
לארי נאנס ג'וניור לוס אנג'לס לייקרס/AP

זו לא תקופה מלהיבה עבור אוהדי הלייקרס, שספגו הפסד שישי בשבעה משחקים, כולל תבוסה ב-40 הפרש מול סן אנטוניו. ברבע השני הלייקרס הפסידו 38:11, ורשמו יותר איבודים (5) מסלי שדה (4 מ-17). עד הלילה התבוסה הכי גדולה בתולדות המועדון הייתה ב-48 הפרש, 123:75 מול יוטה בחודש מארס האחרון, אבל הלילה הלייקרס רשמו לא רק את המשחק הכי חד צדדי העונה בליגה, אלא גם עשו את זה בדיוק ביום שהמועדון ציין 11 שנה להופעת השיא של קובי בריאנט - 81 הנקודות מול טורונטו, כשהנתונים מראים שהכוכב לבדו קלע בערב אחד יותר מכל מה ששקחני הקבוצה קלעו ביחד במשחק שלם.

נדמה שניק יאנג מייצג את הלך הרוח בקבוצה, כשאמר ש"אנחנו חייבים לשחרר את זה. זה הפסד קשה, אבל אסור להתאבל על זה. עדין נשארו לנו העונה.... כמה משחקים? 30 ומשהו? 40 ומשהו? פשוט צריך להמשיך. אסור שזה יגדיר לנו את העונה".

סטפן קרי שחקן גולדן סטייט (ימין) מול ניקולה ווצ'ביץ' שחקן אורלנדו. רויטרס
מה השעה אחי? קרי/רויטרס

גולדן סטייט מתעוררת מהשינה

גולדן סטייט שוב המחישה את העוצמות שלה, כשניצחה 98:118 באורלנדו במשחק בתנאים קשים במיוחד. הווריירס הגיעו למשחק ביום ראשון בצהריים בשעון המזרח אחרי שלא התאמנו בשבת, אחרי שנשארו לילה נוסף ביוסטון ביום שישי בגלל תנאי מזג האוויר, ולמעשה, על פי השעון המקומי במערב, גולדן סטייט עלתה למשחק בשעה 9:00 בבוקר - ועדיין הצליחה לנצח.

זה התחיל קשה, עם 8 איבודים ב-7 הדקות הראשונות, והווריירס נקלעו לפיגור 11 ברבע השני, אבל סטפן קרי וקליי תומפסון צלפו כל אחד 7 שלשות, בדרך לרבע שלישי מוחץ ועוד ניצחון קליל, השביעי ברציפות. "זה היה קשה, קשה מאוד", אמר דריימונד גרין על השעה, "אפשר היה לראות את זה במחצית הראשונה, אבל זה ה-NBA, אתה חייב להתמודד. והתמודדנו.

"לא היה לנו בוקר. אתה מתעורר, חוטף משהו לאכול, לובש משהו, והולך למשחק. אני חושב שהאוטובוס לאולם היה ב-9:30 בבוקר, שזה 6:30 שעוננו. זה היה קשה מאוד". סטף קרי סיכם: "מה שכן, נחמד לסיים משחק ב-15:00 בצהריים, או מה שלא תהיה השעה. אני מוכן כבר למשחק הבא".

סטפן קרי גולדן סטייט ווריירס. AP
סטפן קרי גולדן סטייט ווריירס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully