וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אוסטרליה: נדאל גבר על מונפיס ויפגוש את ראוניץ' ברבע הגמר

נדאל המשיך להרשים כשניצח 3:6, 3:6, 6:4, 4:6 את הצרפתי, ויפגוש ברבע הגמר את ראוניץ', המדורג הבכיר שנותר בטורניר, שניצח את באוטיסטה אגוט. גופן ניצח בארבע מערכות את תים וישחק מול דימיטרוב, שחזר מפיגור וגבר על איסטומין. סרינה ניצחה את סטריצובה ותשחק מול קונטה

הטניסאי הספרדי רפאל נדאל. רויטרס
הגנה משובחת, חוסן כמו בימים הטובים. נדאל/רויטרס

אחרי ששמינית הגמר באליפות אוסטרליה נפתחה בצורה די מדהימה עם ההדחות של שני המדורגים ראשונים בעולם, נמשכו הלילה משחקי שמינית הגמר, כאשר רפאל נדאל, מילוש ראוניץ', סרינה וויליאמס, ג'ו קונטה, לוצ'יץ' ברוני, גריגור דמיטרוב ודויד גופן עלו לרבע הגמר.

הטניסאי הצרפתי גאל מונפיס. רויטרס
לא מספיק יציב בשביל להתמודד מול סלע כמו רפא. מונפיס/רויטרס

רבעי הגמר גברים:
גריגור דימיטרוב - דויד גופן
סטן ואוורינקה - ג'ו ווילפרד צונגה
מישה זברב - רוג'ר פדרר
רפאל נדאל - מילוש ראוניץ'

רבעי גמר נשים:
קוקו ואנדוויי - גארביניה מוגורוסה
ונוס וויליאמס - אנסטסיה פאבליוצ'נקובה
סרינה וויליאמס - ג'ו קונטה
מיריאנה לוצ'יץ' בארוני - קרולינה פלישקובה

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
הטניסאי הספריד רפאל נדאל לצד הצרפתי גאל מונפיס באליפות אוסטרליה. רויטרס
ועכשיו: ראוניץ'. נדאל/רויטרס

גברים

גאל מונפיס (6) - רפאל נדאל (9) 6:3, 6:3, 4:6, 6:4

קרב אדיר ברוד לייבר ארינה הסתיים בניצחון של נדאל אחרי שעתיים ו-55 דקות, שבמהלכן הספרדי שוב הוכיח את העוצמות הנפשיות והפיזיות שלו, בעוד הצרפתי שוב הפגין את חוסר היציבות שלו. נדאל נראה בשליטה בשתי המערכות הראשונות, מונפיס ניצח במערכה השלישית וכבר השיג שבירה ברביעית כדי להשיג מומנטום ולעלות ל-2:4, אבל דווקא אז רפא חזר לעצמו והשלים מהפך עם זכייה בארבעה משחקונים רצופים בדרך לניצחון.

נדאל, שכבר ניצח את סשה זברב בחמש מערכות וחזר מפיגור 2:1 במערכות, שוב הציג משחק הגנה בלתי מתפשר ואילץ את מונפיס להמר. לפעמים זה עבד (52 ווינרים לצרפתי), לפעמים פחות (64 שגיאות לא מחויבות). נדאל השיג שש שבירות במהלך המשחק, כשהצרפתי מכניס רק 58 אחוז בהגשה הראשונה, ולצד 15 אייסים רשם גם 10 שגיאות לא מחויבות. נדאל עלה למאזן ראש בראש של 2:13 מול מונפיס, כולל ניצחון חמישי רצוף מולו, בדרך למפגש מול ראוניץ' ברבע. עבור נדאל זו העפלה 30 בקריירה לרבע גמר טורניר גרנד סלאם, ופעם ראשונה מאז רולאן גארוס 2015.

מילוש ראוניץ' (3) - רוברטו באוטיסטה אגוט (13) 6:7 (6), 6:3, 4:6, 1:6

אחרי ההדחות המפתיעות במיוחד של אנדי מארי ונובאק דג'וקוביץ', מילוש ראוניץ' הוא המדורג הבכיר ביותר שנותר בטורניר, וכמו תמיד אצל הקנדי, הוא מסתער בנחישות, בלי הרבה ברק, עם המון מוטיבציה ועוצמה, מרוכז ודרוך. היום ראוניץ' בן ה-25 השלים את הניצחון תוך שעתיים ו-51 דקות, כשהוא מפגיז 33 אייסים ו-75 ווינרים. במערכה הראשונה זה הלך קשה, כשהספרדי היה ביתרון והפסיד רק בשובר שוויון (שבו ראוניץ' חזר מפיגור 5:1), במערכה השנייה באוטיסטה אגוט ניצח 3:6 והשוה ל-1:1 כשהוא משיג שתי שבירות נוספות, אבל במערכות השלישית והרביעית ראוניץ' היכה 18 אייסים כדי להשלים העפלה נוספת לרבע הגמר, בניסיון להשלים את הישג השיא שלו מהשנה שעברה כשהגיע עד לחצי הגמר במלבורן. ראוניץ', שסיים את המשחק כשהוא מנצח 8 מתןך 9 המשחקונים האחרונים, עלה ל-0:5 חלק במפגשים מול הספרדי.

דויד גופין. רויטרס
טורניר מצוין. גופן/רויטרס
הטניסאי הקנדי מילוש ראוניץ'. רויטרס
חזק ויציב. ראוניץ'/רויטרס

גריגור דימיטרוב (15) - דניס איסטומין 6:2, 6:7 (2), 2:6, 1:6

ברכות לבולגרים: דימיטרוב ברבע גמר טורניר גרנד סלאם לראשונה מאז ווימבלדון 2014. מנגד, איסטומין חזר להיות איסטומין. האוזבקי בן ה-30 הדהים את נובאק דג'וקוביץ' במלבורן כשהוא מציג יכולת אדירה, אבל היום המדורג 119 בעולם חזר להיות לא יציב, ואחרי פתיחה טובה נשבר ואיבד ריכוז, עד להפסד תוך שעתיים ו-24 דקות. הבולגרי משחזר את הישג השיא שלו באליפות אוסטרליה מ-2014, אז הגיע לרבע הגמר, והיום הוא אומנם נוצח במערכה הראשונה ופתח את השנייה בצורה מקרטעת, אבל מאז השתלט על המשחק וניצח עם 7 אייסים ו-37 ווינרים. האוזבקי אכזב מאוד, עם 66 אחוזי הצלחה בלבד על ההגשה הראשונה ו-38 שגיאות לא מחויבות.

דומיניק תים (8) - דויד גופן (11) 5:7, 7:6, 6:2, 6:2

האוסטרי היה אחד השחקנים המשתפרים ביותר של 2016. למרות זאת, את ההישג הגדול ביותר שלו באליפות אוסטרליה דומיניק תים כבר שבר עם עצם ההגעה לשמינית הגמר והבוקר הוא קיווה לשפר את הישג השיא שלו, אך נתקל ביריב שהפעם היה עדיף עליו בהרבה. דויד גופן הפסיד את המערכה הראשונה, אך אחרי שניצח 5:7 בשובר השוויון של המערכה השנייה, הוא פשוט שייט במערכה השלישית והרביעית בדרך לניצחון תוך שעתיים ו-43 דקות מול האוסטרי, שביצע במשחק הזה 58 טעויות בלתי מחוייבות בדרך להפסד חמישי בשמונה מפגשים מול גופן, שיפגוש ברבע הגמר את גריגור דימיטרוב.

גריגור דימיטרוב. GettyImages
משחזר את הישג השיא שלו במלבורן. דימיטרוב/GettyImages
סרינה וויליאמס. GettyImages
בדרך חזרה למקום הראשון בעולם? סרינה מאושרת אחרי עוד ניצחון/GettyImages

נשים

סרינה וויליאמס (2) - ברבורה סטריצובה (16) 5:7, 4:6

האמריקאית האגדית יודעת שזכייה בטורניר תחזיר אותה אל המקום הראשון בעולם והלילה היא עשתה עוד צעד בדרך לשם מול יריבה לא פשוטה והיא ממשיכה לנצח מבלי לאבד עדיין אף מערכה בטורניר. שתי הטניסאיות שברו זו את זו שלוש פעמים במערכה הראשונה, אבל האמריקאית שברה בפעם הרביעית בדיוק בזמן ל-5:7. גם במערכה השנייה סרינה השיגה שבירה במשחקון המכריע וניצחה 4:6. האמריקאית תפגוש ברבע הגמר את ג'ו קונטה שגברה על מקארובה.

ג'ו קונטה (9) - קטיה מקארובה (30) 1:6, 4:6

ג'ו קונטה, הבריטית האחרונה שעדיין נמצאת בטורניר, פתחה את 2017 בצורה נהדרת כשהגיעה לחצי הגמר בשנז'ן וזכתה בטורניר בסידני בדרך לטופ 10 העולמי והלילה היא השיגה ניצחון רביעי רצוף על יריבתה הרוסיה. קונטה, שתנסה להביא מעט נחת לבריטים אחרי האכזבה עם אנדי מארי, לא התקשתה יותר מדי מול יריבתה וגברה עליה תוך 69 דקות בלבד בחום של 35 מעלות. "תאמינו או לא, זו חוויה מדהימה בשבילי", אמר בסיום המשחק קונטה שתפגוש בשלב הבא את הפייבוריטית הגדולה סרינה וויליאמס שרוצה לחזור למקום הראשון בעולם.

הטניסאית הצ'כית קרולינה פלישקובה. רויטרס
לא עוצרת. פלישקובה/רויטרס

קרולינה פלישקובה (5) - דריה גברילובה (22) 3:6, 3:6

הצ'כית ממשיכה בתנופה. אחרי שנעלה את 2016 עם הופעה בגמר אליפות ארצות הברית וכמדורגת חמישית בעולם, היום היא עלתה לרבע הגמר עם ניצחון תוך 72 דקות על האוסטרלית, כשהיא מראה דומיננטיות מוחלטת, עם 12 אייסים ו-27 ווינרים, ועם 5 שבירות מתוך 9 משחקוני ההגשה של יריבתה. פלישקובה, שגם פתחה את 2017 עם זכייה בטורניר בריסביין, ניצחה 81 אחוז מהנקודות בהם נכנסה לה ההגשה הראשונה, ושיפרה את הישג השיא שלה מאוסטרליה (סיבוב שלישי). גברילובה (22,) שנאבקה קשה בכל משחק עד כה בטורניר, הייתה האוסטרלית האחרונה בטורנירי היחידים, אך נפרדת בעוד אכזבה מקומית.

ג'ניפר בריידי (116) - מיריאנה לוצ'יץ' ברוני (79) 6:4, 6:2

מיריאנה לוצ'יץ' ברוני הקרואטית כבר ראתה הכול בטניס. ב-1999 היא גם העפילה לחצי הגמר בווימבלדון אבל הלילה היא סיימה המתנה של 18 שנים והעפילה לראשונה לרבע הגמר באוסטרליה. "כשאני רוצה משהו אני עושה הכול כדי להשיג אותו". אמרה ברוני שתפגוש בשלב הבא את המנצחת במשחק בין פלישקובה לגברילובה.

הטניסאי האוזבקי דניס איסטומין. רויטרס
היה נחמד. ביי. איסטומין/רויטרס
הטניסאי הספרדי רפאל נדאל. רויטרס
הטניסאי הספרדי רפאל נדאל/רויטרס
הטניסאי הספרדי רפאל נדאל. רויטרס
מתכונן לקרב. נדאל/רויטרס
מילוש ראוניץ' מול באטיסטיה אגוט באליפות אוסטרליה. רויטרס
הודח באכזבה. באוטיסטה אגוט/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully