וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדי קרויף: "אליפות? אנחנו רק מחפים על מה שאיבדנו לפני כן"

22.1.2017 / 23:01

ההולנדי נותר מושלם כמאמן הזמני של מכבי תל אביב ולרגעים אף נהנה: "במחצית הראשונה היה נחמד לצפות בקבוצה". על בן חיים החלוץ: "בטוח שהיה פצוע". אבוקסיס: "הכנסנו אותם למשחק"

יוסי ציפקיס

מכבי תל אביב המשיכה הערב (ראשון) את רצף ההצלחות עם ג'ורדי קרויף על הקווים, כשניצחה 1:2 את בני סכנין וצימקה את הפער מהפועל באר שבע המוליכה לשש נקודות. אוסקר סקאריונה, שחזר להרכב אחרי כחודשיים, היה כוכב המשחק עם צמד (16 ו-78) מול הקבוצה האחרונה לרשתה כבש בליגה. גם בסיבוב הקודם, אגב, הוא עשה זאת עם צמד. ז'אורז'יניו רק השווה זמנית (73) אחרי שברק יצחקי החמיץ פנדל. רמזי ספורי האורח הורחק לקראת הסיום ויחמיץ את משחק הגביע מול בית"ר ירושלים ביום רביעי.

עוד בנושא:

אוסקר סקאריונה כבש צמד והוביל את מכבי תל אביב ל-1:2 על בני סכנין
נוסא איגייבור נותר מחוץ לסגל, מגעים להעברתו לטיאנג'ין קואנג'יאן הסינית

אוסקר סקאריונה והחברים/יוסי ציפקיס

ג'ורדי קרויף, המנהל הספורטיבי של מכבי תל אביב שעדיין לא איבד נקודה כמאמן זמני: "אם הייתה לי בטוחה שאם אשאר מאמן מכבי תל אביב היא תזכה באליפות, הייתי נשאר. היה משחק קשה ולמזלנו הייתה לנו הזדמנות והצלחנו לנצח. אני צריך להחמיא לשחקנים, שהרימו את רמת האגרסיביות והתשוקה והשיגו ניצחון. אמרתי לשחקנים בצורה ברורה שהיו משחקים העונה בהם הפסדנו נקודות שאי אפשר להאשים את המאמן בהם. השחקנים נאבקים, עובדים, הולכים על הכול. אנחנו לא מרגישים כאילו עשינו הכול עכשיו, אלא רק מחפים על מה שאיבדנו לפני כן. במחצית הראשונה היה נחמד לצפות בקבוצה ולא ראיתי אפילו צורך לעמוד, נהניתי מזה. אבל לא הצלחנו לעלות ל-0:2, מה שהיה נותן לנו שקט ורוגע. עשינו את המשחק הזה קשה, אבל אין לי ביקורת כלפי השחקנים".

לגבי טל בן חיים אמר ההולנדי: "אנחנו לא מגיבים לגבי שום דבר שקשור להעברות. טל היה פצוע בגבו ואני בטוח ב-100% שהוא היה פצוע". אנחנו צריכים להסתכל על עצמנו ומה אנחנו צריכים לשפר. אנחנו בדרך לשפר את המאזן שלנו, זה מרתון וצריך לצבור נקודות שבוע אחרי שבוע".

כובש הצמד אוסקר סקאריונה: "אני מרגיש טוב, סוף סוף יכולתי להיות שוב על המגרש. אני שמח בגלל הניצחון ובגלל שכבשתי צמד כמובן. אנחנו מסתכלים על הכדורגל שלנו, מנסים להשתפר ממשחק למשחק. אנחנו אוספים נקודות חשובות בשבילנו ואז נראה באיזה מצב נסיים את העונה. זו הדרך לעבוד. אנחנו מכינים את עצמנו להצלחה, אנחנו בדרך ואני חושב שאנחנו צריכים להסתכל על הכדורגל שלנו וזה הכול אנחנו ולא אחרים".

על הפרידה משוטה ארבלדזה, שהיה זה שהביא אותו אל הקבוצה, אמר הארגנטינאי: "בכדורגל לפעמים קשה לומר מה היה טוב ומה היה רע. לפעמים זה קורה, אנחנו רגילים למצבים כאלה. הכול ממשיך, המועדון חייב להמשיך להצליח. כרגע אנחנו ממשיכים להשיג נקודות, כולם מרוצים וזה הכדורגל".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
ג'ורדי קרויף מנהל מקצועי מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
לא עונה על שאלות בנוגע למאמן הבא. ג'ורדי קרויף/יוסי ציפקיס

יוסי אבוקסיס, מאמן בני סכנין, אמר בסיום: "כשאתה משחק נגד קבוצה חזקה כל כך, קשה להציג את היכולת הרגילה. אנחנו לא ברמה של מכבי, למרות שבמחצית השנייה היינו הרבה יותר טובים מאשר בראשונה. חזרנו למשחק ועשינו טעות בשער השני כשיצאנו קדימה בהתקפה הזו. זה היה משחק לא טוב שלנו, אבל במחצית השנייה השתפרנו. אנחנו משחקים נגד קבוצה שהיא לא ברמה שלנו, אני חושב שנתנו להם קצת יותר מדי כבוד במחצית הראשונה והכנסנו את מכבי תל אביב טוב למשחק. זה משחק אחד שנלמד ממנו ונלך קדימה".

אבוקסיס המשיך ודיבר על המטרות של הקבוצה שלו: "המטרה היא פלייאוף עליון, אבל אנחנו מסתכלים תמיד גם קדימה וגם אחורה. אנחנו קרובים לפלייאוף העליון, אבל גם לתחתון ואנחנו מסתכלים לשני הכיוונים. כמו שאחרי הניצחונות ידענו לחבק את השחקנים, גם עכשיו צריך לדעת לחבק אותם. יש ימים פחות טובים בכדורגל. מכבי תל אביב לחצה אותנו ואמרתי לשחקנים במחצית שבמזל זה רק 0:1 ושאנחנו יכולים לחזור וגם הצלחנו לחזור. אבל אחרי שער השוויון, לא הצלחנו להחזיק בו זמן ואפילו קצת להתעצבן מהשער הזה וחבל".

ז'אורז'יניו, כובש השער של סכנין: "אני לא יודע מה קרה לנו היום, במחצית הראשונה לא שיחקנו טוב, לא שמרנו על הכדור. מכבי תל אביב שיחקה טוב מאוד. במחצית השנייה שיחקנו מעט יותר טוב. יכול להיות שנתנו למכבי תל אביב יותר מדי כבוד היום. גם לנו יש שחקנים טובים ואנחנו יכולים לשחק טוב. כרגע, אני נשאר בסכנין, אין לי לאן ללכת ונראה. אולי אני אעבור קבוצה, אולי אשאר בסכנין. כרגע יש לי חוזה בסכנין ואני נשאר. אני רק רוצה לשחק כדורגל. אני אוהב את סכנין, אבל גם להתקדם בקריירה ולשחק בקבוצה גדולה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully