וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אפריקה: גאבון הודחה, בורקינה פאסו וקמרון ברבע הגמר

המארחת בחוץ אחרי 0:0 מתסכל מול קמרון, כולל קורה והצלת ענק בדקה ה-94. האריות מול סנגל בשלב הבא. בורקינה פאסו ניצחה 0:2 את גינאה ביסאו ועלתה מהמקום הראשון בבית א'

פייר אמריק אובמיאנג שחקן נבחרת גאבון (במרכז) מול ניקולא אנקולו שחקן נבחרת קמרון. AP
לפחות אוהדי דורטמונד יכולים לשמוח שהוא חוזר מוקדם מהצפוי. פייר אמריק אובמיאנג מול ניקולא אנקולו/AP

בית' א של אליפות אפריקה ננעל הערב (ראשון) עם הדחתה של גאבון וכוכבה פייר אמריק אובמיאנג. קמרון כפתה 0:0 על מארחת הטורניר ועלתה מהמקום השני לרבע הגמר, שם מחכה לה מפגש מאתגר עם סנגל. בורקינה פאסו עלתה מהמקום הראשון אחרי 0:2 על גינאה ביסאו ותמתין לראות מי תהיה הסגנית בבית ב' מולה תתמודד.

אוהדי נבחרת קמרון. AP
קצת רגעי אושר אחרי האכזבות הקודמות. אוהדי נבחרת קמרון/AP

קמרון - גאבון 0:0

אכזבה גדולה למארחת, שקיוותה לשפר את ההישג מ-2012, אז נעצרה ברבע הגמר לעיני הקהל הביתי. פייר אמריק אובמיאנג שוב היה חתום על השער הראשון בטורניר, אך גאבון לא הצליחה לנצח ולו משחק אחד, ועם שלוש תוצאות תיקו מצאה עצמה מודחת בשלב הבתים, כמו ב-2015. השוער פבריס אונדואה הציל את קמרון לאורך המשחק, והגיע לשיאו עם הדיפה בדקה ה-94 לבעיטה של סרז' קווין, מיד אחרי שדניס בואנגה הדביק כדור לקורה. שחקני גאבון המתוסכלים נשכבו על הדשא.

גינאה ביסאו - בורקינה פאסו 2:0

אחרי שנכשל פעמיים בשלב הבתים כמאמן בורקינה פאסו, פאולו דוארטה הצליח לעשות את זה בניסיון השלישי. וכבונוס, הוא נמנע ממפגש עם סנגל ברבע הגמר וימתין לסגנית בית ב'. בדקה ה-11 נכבש השער המצחיק של הטורניר, כשהבלם רודינילסון סילבה ניסה להחזיר בראש כדור לשוער שלו, שנתפס מחוץ לשערו וספג. ברטראן טראורה, שחקנה של אייאקס, חתם עם שער יפה בדקה ה-57. גינאה ביסאו, בהופעת הבכורה שלה בטורניר, תתנחם בשער ההיסטורי ובנקודת הבכורה מול גאבון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully