וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסן יחזקאל: "היינו שמחים ומחויבים יותר, שמח שהבעלים פתחו את הכיס"

מאמן בני יהודה היה מרוצה מ-0:2 על מ.ס אשדוד והחמיא לשחקני הרכש: "רואים שהם הוסיפו לנו, יש אווירה טובה יותר בקבוצה". רוני אוואט: "ההרחקה שיבשה לנו את התוכניות, מאמין בדרך שלנו"

צוות מקצועי בני יהודה. מגד גוזני
ניצחון ראשון לצוות המקצועי החדש. אסייג, שום ויחזקאל/מגד גוזני

בני יהודה רשמה הערב (ראשון) ניצחון מאוד חשוב במאבקי התחתית, 0:2 על מ.ס אשדוד שהעלה אותה מעל הקו האדום. יש לציין שזה היה הניצחון הראשון של הכתומים באצטדיון המושבה, וחשוב מכך, הניצחון הראשון בעידן הצוות המקצועי החדש, המנהל המקצועי יצחק שום והמאמן ניסן יחזקאל.

יחזקאל היה מאוד מרוצה בסיום ואמר: "הלוואי שנצא עכשיו לדרך חדשה. היה משחק קשה, אני שמח שהשתחרר אצלנו משהו, היום היינו שמחים ומחויבים יותר. גם הקהל היה איתנו וזה משהו שלא היה כשהגעתי. אני שמח שעשינו את הרכש, גם גלבאן, גם ולסקס וגם גורדנה הוסיפו לנו. אני שמח שהבעלים הסכימו לפתוח את הכיס ולהביא רכש. רואים שיש אווירה טובה יותר".

יחזקאל הוסיף על גלבאן: "התעקשתי עליו, אני שמח שזה השתלם. מאוד נהנתי ממנו היום, לא האמנתי שהוא יסחוב 90 דקות אך ראיתי שהוא נהנה ושיחק כמו שצריך. לא היה אנטי במועדון להביא את פדרו, אני התעקשתי עליו ואני שמח על כך".

עוד בנושא:

ליגת העל: בני יהודה ניצחה 0:2 את מ.ס אשדוד

רוני אוואט מאמן מ.ס אשדוד. מגד גוזני
"אנחנו עדיין במצב טוב". אוואט עם מזרחי/מגד גוזני

המאמן המפסיד, רוני אוואט, אמר בסיום: "באנו מתוך כוונה לנצח את המשחק אך לצערי ההרחקה שיבשה לנו את התוכניות. ידענו שנהיה במלחמה בתחתית עד סוף העונה, אף אחד לא חשב שנוכל לנוח על זרי הדפנה. המועדון הזה היה במקומות קשים יותר, אנחנו עדיין במצב טוב. במהלך המשחק יש דקות מסוימות שאנחנו מראים כדורגל יותר טוב ואני מאמין הדרך הזו גם תביא לנו נקודות".

על ההרחקה של דין דוד אמר: "זה לא צריך לקרות. זה כבר קרה לנו לפני שבועיים עם אור אינברום. עלינו לתת את הדעת על כך, אולי הלחץ משפיע עליהם. יחד עם זאת, נכוון ונדריך אותם. אנחנו סומכים על החברה האלה ויש שכר לימוד שצריך לשלם. אני מקווה שהם יילמדו מזה ושהמקרים האלה לא יחזרו על עצמם".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully