וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסן ונגר: "הייתי צריך לשתוק, אני מתנצל, איבדתי שליטה"

מנג'ר ארסנל התנצל על ההתפרצות שגרמה להרחקתו ב-1:2 הדרמטי מול ברנלי ולאחר הפנדל שקיבלה היריבה: "בטלוויזיה ראיתי שהייתה עבירה". ראמזי: "הצלחנו להשיג את מה שהגיע לנו"

ארסן ונגר מנג'ר ארסנל (שמאל) עם השופט אנתוני טיילור. רויטרס
הביע חרטה. ונגר/רויטרס

ארסנל השיגה הערב (ראשון) ניצחון יקר בתום משחק דרמטי במיוחד. התותחנים הובילו 0:1 משער של שקודראן מוסטפי (57) ואיבדו את גרניט ג'אקה, שספג אדום בדקה ה-65. בדקה ה-93 הצליחה ברנלי להשיג שוויון עם פנדל מוצלח של אנדרה גריי. ארסן ונגר זעם על ההחלטה, השתולל על הקווים והורחק. אלכסיס סאנצ'ס כבש את שער הניצחון עם פאננקה בפנדל בדקה ה-98.

* ארסנל ניצחה את ברנלי 0:1 בסיבוב הקודם, גם אז זה קרה בזכות שער בתוספת הזמן. התותחנים הם הראשונים שמנצחים את אותה קבוצה פעמיים בתוספת הזמן באותה עונה מאז מנצ'סטר יונייטד מול מנצ'סטר סיטי ב-2009/10.

* מאז תחילת העונה שעברה, גרניט ג'אקה ספג יותר כרטיסים אדומים (5) מאשר איזשהו שחקן באחת מחמש הליגות הגדולות.

* ארסנל כבשה העונה 12 שערים בנגיחה בפרמיירליג, יותר מאשר כל קבוצה אחרת.

* ארסנל ניצחה בששת משחקי הבית האחרונים שלה מול ברנלי, מאז שהפסידה לה 1:0 בספטמבר 1974.

אלכסיס סאנצ'ס שחקן ארסנל. GettyImages
אלכסיס סאנצ'ס חוגג את שער הניצחון/GettyImages

מנג'ר ארסנל ארסן ונגר אמר בסיום: "בסופו של דבר הצלחנו להשיג את הניצחון, אבל כמובן שהיה לנו קשה מאוד. לא הצלחנו להשיג את השער השני ואז שיחקנו עם עשרה שחקנים וגם את זה עשינו טוב. בסופו של דבר השגנו שלוש נקודות וזה מה שרצינו. ברנלי היא קבוצה מאורגנת מאוד, הם משחקים פשוט אבל בצורה יעילה. הצלחנו לנצח בשנייה האחרונה. בכל שבוע ובכל משחק אנחנו נלחמים בצורה קשה מאוד".

כשנשאל אם ההרחקה שלו נבעה עקב תסכול בעקבות הפנדל או שתי הנקודות שכמעט אבדו, אמר הצרפתי: "קצת משניהם. לא ראיתי שהיה פנדל מהמקום בו הייתי, אבל הייתי צריך לשתוק ואני מתנצל. זה לא היה משהו מרושע והייתי צריך לשמור על שליטה, אפילו שזה היה בזמן קריטי. הייתי מתוסכל. בטלוויזיה זה נראה כמו פנדל".

קשר ארסנל ארון ראמזי אמר: "הוסיפו הרבה דקות למשחק, אבל הצלחנו לחפור ולהשיג את הניצחון. לא קל עם עשרה שחקנים, אבל הצלחנו להשיג את מה שהגיע לנו בסיום. חשוב מאוד שנמשיך לשחק, אנחנו יודעים שאנחנו מסוגלים לייצר מצבים גם עם 10 שחקנים. הם שיחקו טוב יותר אחרי שנותרנו ב-10 שחקנים, הכניסו את סם ווקס והוא מסוכן והכניס גם שחקנים אחרים לתוך המשחק, אבל ההגנה התמודדה עם זה היטב".

בלם ארסנל שקודראן מוסטפי, שכבש את שער הבכורה שלו במדי ארסנל, אמר: "שיחקנו במחצית המגרש שלהם ברוב שלבי המשחק ואז פתאום נשארנו ב-10 שחקנים וזה היה קשה, אבל היינו מסוכנים עד הסיום כי האמנו בעצמנו".

מנג'ר ברנלי שון דייץ' אמר: "זה יום קשה בשבילנו בסופו של דבר. להפסיד במשחק בצורה כזו, עם פנדל שניתן נגדנו אחרי נבדל, זה קשה, במיוחד במשחק חוץ קשה כזה. אנחנו אף פעם לא לוקחים משהו במובן מאליו. אנחנו יודעים כמה קשה הליגה הזו, אבל אתה צריך שיהיו שופטים שיקבלו את ההחלטות הנכונות וחבל שזה לא קרה היום".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully