וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אטלנטה פאלקונס וניו אינגלנד פטריוטס ייפגשו בסופרבול 51

23.1.2017 / 4:45

מאט ריאן סיפק הצגה עם 392 יארד וארבעה טאצ'דאונים והפאלקונס נפרדו מהג'ורג'יה דום עם 21:44 מוחץ על גרין ביי. גם טום בריידי כיכב והוביל את הפאטס ל-17:36 חד צדדי מול פיטסבורג, בדרך לסופרבול השביעי בקריירה שלו

מאט ריאן מוחמד סאנו אטלנטה פאלקונס. Mark Humphrey, AP
הפטריוטס יכולים לעצור את ההתקפה האדירה של הפאלקונס? ריאן וסאנו בסופרבול/AP, Mark Humphrey

אטלנטה הפכה הלילה (בין ראשון לשני) לנציגת ה-NFC בסופרבול, זאת לאחר שהביסה 21:44 את גרין ביי פאקרס בגמר החטיבה. הפאלקונס ייפגשו בקרב על התואר את ניו אינגלנד, שהביסה 17:36 את פיטסבורג. טום בריידי וביל בליצ'יק בסופרבול המשותף השביעי שלהם וינסו לזכות באליפות חמישית.

עוד בנושא:

ארון הקודש: ניתוח המהלך המכריע האדיר של ארון רוג'רס מול דאלאס
פוטבול ישראלי: שתי המוליכות ניצחו בסוף השבוע

טום בריידי כריס הוגאן ניו אינגלנד פטריוטס חוגגים. AP
משחק גדול לשניהם. בריידי והוגאן/AP

אטלנטה - גרין ביי 21:44

המשחק האחרון בתולדות הג'ורג'יה דום הפך לחגיגה חד צדדית בסיומה העפילו הפאלקונס לסופרבול בפעם השנייה בתולדותיהם. אחרי שהפסידה שם בינואר 1999 מול דנבר, אטלנטה תנסה לשים את ידה על טבעת ראשונה ואם ההתקפה שלה תמשיך להפגין את היכולת שהציגה לאורך העונה כולה ובעיקר במשחק הלילה, נראה שהיא בכיוון הנכון.

הפאלקונס פתחו בסערה את המפגש הזה והשאירו את ארון רוג'רס כמעט חצי רבע על הספסל, לפני שמוחמד סאנו תפס כדור באנדזון וקבע 0:7. מן העבר השני, מייסון קרוסבי, אחד מגיבורי הניצחון על דאלאס בשבוע שעבר, החטיא שער שדה די נוח וראה את הרצף שלו נקטע אחרי 23 ניסיונות מוצלחים בפלייאוף. אטלנטה השיגה שער שדה משלה ואילו הפאקרס, אחרי שכבר הגיעו לרד זון, סבלו מפאמבל אומלל של ארון ריפקובסקי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
חוליו ג'ונס אטלנטה פאלקונס. David Goldman, AP
180 יארד באוויר. ג'ונס מאושר/AP, David Goldman

משם והלאה, זה רק הפך ליותר ויותר כואב עבור האורזים האומללים. מאט ריאן רץ בעצמו לאנדזון מ-14 יארד וממש בשניות הסיום של המחצית הראשונה, מצא את חוליו ג'ונס לטאצ'דאון שקבע 0:24 בהפסקה. המחצית השנייה נפתחה באותה צורה ממש, עם טאצ'דאון של 73 יארד מצד ריאן לג'ונס ומשם והלאה, זה הפך לגארבג' טיים בו רוג'רס הצליח להציל מעט מהכבוד של גרין ביי, אבל לא הרבה יותר מזה.

מאט ריאן היה אדיר עם 392 יארד וארבעה טאצ'דאונים, בעוד חוליו ג'ונס תפס ל-180 יארד וצמד טאצ'ים ולא השאיר סיכוי לסקנדרי החלש של גרין ביי. רוג'רס סיים עם 287 יארד, שלושה טאצ'דאונים ואיבוד, אבל לא הצליח לייצר עוד ניסים בשעה שעוד ועוד מחבריו לקבוצה נפצעים.

ארון רוג'רס גרין ביי פאקרס. David J. Phillip, AP
מסתבר שגם לו יש גבולות. רוג'רס/AP, David J. Phillip

ניו אינגלנד - פיטסבורג 17:36

גם המשחק השני של הלילה לא היה ממש צמוד ובסיומו, טום בריידי וביל בליצ'יק הבטיחו לעצמם הופעה שביעית בסופרבול והם ינסו להשיג בו את טבעת האליפות החמישית שלהם.

הסטילרס, שנהנו מריצה מוצלחת בחודשיים האחרונים, גילו שמה שעובד מול מיאמי ובקושי רב נגד קנזס סיטי, לא מספיק מול הקבוצה הטובה בליגה, בטח שלא במשחק חוץ. אם לא די בקשיים הפלדות משני עברי הכדור, הם גם נאלצו להסתדר ללא ליביון בל לאורך רוב המשחק לאחר שהוא נפצע כבר בפתיחה.

לגארט בלאונט ניו אינגלנד פטריוטס חוגג. AP
בלאונט חוגג עם החבר'ה בפוקסבורו/AP

כאמור, זה לא היה ממש כוחות מהפתיחה. בריידי פתח עם השלמה של 41 יארד לג'וליאן אדלמן ובהמשך מצא את כריס הוגאן בכל הזדמנות, כולל באנדזון, כדי לקבוע 0:10 בסיום הרבע הראשון. פיטסבורג עוד חזרה עם טאצ'דאון בזכות דקות טובות וטאצ'דאון של דיאנג'לו וויליאמס בתפקיד הרץ המחליף, אבל הפאטס הגיבו במהרה עם "פלי פליקר" אותו סיים הוגאן עם תפיסה נוספת באנדזון, כאשר המחצית מסתיימת ב-9:17 מקומי.

השליטה של ניו אינגלנד נמשכה ברבע השלישי ולאחר שער שדה ודרייב בו בריידי ניצל מפאמבל בחסות השופטים, לגארט בלאונט סחב את כל ההגנה ומיד לאחר מכן חדר מקרוב לאנדזון. איליי רוג'רס רשם פאמבל והפטריוטס הפכו אותו לטאצ'דאון נוסף תוך 69 שניות, הפעם בתפיסה של אדלמן. הסטילרס עוד הצליחו לצמק קלות, אבל לא יותר מזה.

בריידי היה נפלא וסיים עם 384 יארד (32 מ-42) ושלושה טאצ'דאונים. הוגאן תפס ל-180 וצמד, אדלמן ל-118 וטאצ'דאון. בצד המפסיד, 314 יארד, טאצ'דאון ואיבוד לבן רות'לסברגר. אנטוניו בראון נבלם על 77 יארד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully