וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפגרה הטראגית ב-MLB נמשכת: יורדנו ונטורה נהרג בתאונת דרכים

22.1.2017 / 18:51

4 חודשים בלבד אחרי שחוזה פרננדס מת בתאונה ימית, גם הכוכב הצעיר של קנזס סיטי קיפח את חייו. על פי הדיווח, הוא נהג תחת השפעת אלכוהול. שחקן העבר אנדי מארטה מת בתאונת דרכים אחרת

יורדנו ונטורה קנזס סיטי רויאלס. Charlie Riedel, AP
הספיק לשחק שלוש שנים ולזכות באליפות אחת. ונטורה/AP, Charlie Riedel

הפגרה הטראגית ב-MLB נמשכת: כוכב קנזס סיטי רויאלס, המגיש הדומיניקני יורדנו ונטורה, נהרג היום (ראשון) בתאונת דרכים במולדתו בגיל 25. מותו של ונטורה מגיע ארבעה חודשים בלבד אחרי שמגיש מצוין וצעיר אחר, חוזה פרננדס ממיאמי מארלינס, מצא את מותו בתאונה ימית.

על פי הדיווח של כריסטיאן מורנו מ-ESPN, ונטורה נהג תחת השפעת אלכוהול כאשר נקלע לתאונת הדרכים הקטלנית. רק לפני כשנתיים וחצי נהרג חברו הטוב של ונטורה, אוסקר טבארס מסנט לואיס קרדינלס, במקרה דומה לאחר נהיגה תחת שכרות ברפובליקה הדומיניקנית.

ונטורה, שזכה עם הרויאלס באליפות ב-2015, שנה אחרי שהפסיד עם הקבוצה בוורלד סירייס, הספיק לשחק שלוש שנים ב-MLB ועמד על מאזן קריירה של 31:38. הוא נודע בעיקר בזכות הזריקות העוצמתיות שלו, שהגיעו עד 96.4 מיילים לשעה.

וכאילו שלא די בכך, שחקן עבר בליגה, אנדי מארטה, שבשנתיים האחרונות עבר לשחק בדרום קוריאה, נהרג בסוף השבוע בתאונת דרכים, גם היא ברפובליקה הדומיניקנית (תאונה שונה מזו של ונטורה). מארטה, בן 33 במותו, נחשב לפני כעשור לאחד השחקנים הצעירים המבטיחים בעולם. הוא לא עמד בציפיות ממנו, אך הספיק לשחק כשש שנים ב-MLB, רובן בקליבלנד בחצי השני של העשור החולף. הוא נהרג לאחר שנהג במהירות מופרזת וסטה מהמסלול.

עוד בנושא:

כוכב הבייסבול של מיאמי מארלינס חוזה פרננדז נהרג בתאונת שיט
ארצות הברית אבלה על מותו של חוזה פרננדס: "החלום האמריקאי, סמל ההגירה"
אלדמיס דיאס חזר מהלוויתו של חוזה פרננדס, וחבט לגרנד סלאם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully