וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלדמיס דיאס חזר מהלוויתו של חוזה פרננדס, וחבט לגרנד סלאם

28.9.2016 / 7:59

שחקנה של סנט לואיס נסע למיאמי, על מנת להשתתף בהלווית חברו הטוב ביותר, שגדל במרחק שלושה בתים ממנו בקובה. הוא שב למפגש של הקארדס מול סינסינטי וסיפק גרנד סלאם ראשון בקריירה

אלדמיס דיאז סנט לואיס קרדינלס. AP
דיאס מקדיש את הגרנד סלאם שלו לפרננדס/AP

רבים בליגת הבייסבול האמריקאית נותרו המומים והושפעו קשות ממותו הטראגי של כוכב מיאמי מארלינס הצעיר, חוזה פרננדס, שנהרג ביום ראשון בתאונה ימית, בגיל 24 בלבד, לאחר שסירתו התרסקה במיאמי על סלעים.

אלא שמבין כל אלה שהמוות הכואב הזה נגע לליבם, נדמה שאין אחד שהיה קרוב יותר לפרננדס מאשר שחקנה של סנט לואיס קרדינלס, אלדמיס דיאס. השניים גדלו במרחק שלושה בתים זה מזה, באותו רחוב, בקובה והפכו לסוג של אחים לאורך השנים, כאשר פרננדס אף הודה בעבר שללא תמיכתו של סביו של דיאס, הוא מעולם לא היה הופך למגיש בייסבול ובוודאי שלא היה עורק לארצות הברית.

בליל אמש, נעדר דיאס ממשחקה של סנט לואיס, לאחר שנסע לטקס הלוויה פרטי לפרננדס, שנערך במיאמי. הלילה, הוא כבר חזר למגרש וסיפק את המחווה הכי מדהימה שיכולה להיות. באינינג הרביעי במשחק של הקרדינלס מול סינסינטי, דיאס עלה לחבוט בעוד קבוצתו בפיגור 2:1 והבסיסים מלאים ושלח את הכדור ליציעים. זה היה ה"גרנד סלאם" הראשון בקריירה של השחקן בן ה-26 והוא קבע מהפך גדול, בדרך לניצחון מוחץ של סנט לואיס.

"מהיום, אני חייב לשחק הכי טוב שאני יכול ולתת 100 אחוז בכל משחק, בכל פעם שאני על המגרש. זו הדרך בה חוזה היה רוצה שזה יהיה", אמר דיאס הנרגש בסיום, לאחר שהקיף את הבסיסים כשהוא חנוק מדמעות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully