וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: באייר לברקוזן ניצחה 1:3 את הרטה ברלין

הקבוצה של רוג'ר שמידט חזרה היטב מפגרת החורף בזכות צמד של הקאן צ'לאנוילו (36 ו-89) ושער נוסף של עומר טופראק (12), ולנטין שטוקר צימק זמנית (44). מיינץ ופ.צ. קלן נפרדו ב-0:0

חאבייר הרננדס שחקן באייר לברקוזן. רויטרס
חאבייר הרננדס/רויטרס

המחזור ה-17 והראשון אחרי פגרת החורף, שגם נועל את סיבוב המשחקים הראשון בבונדסליגה, ננעל הערב (ראשון). במשחק הראשון הצליחה באייר לברקוזן לנצח 1:3 את הרטה ברלין ולהתקרב לחבורת הצמרת. לאחר מכן מיינץ סיימה ב-0:0 ביתי מול פ.צ. קלן.

ודאד איבישביץ' שחקן הרטה ברלין (שמאל) מול ברנד לנו שוער באייר לברקוזן. רויטרס
איבישביץ' מתוסכל/רויטרס

באייר לברקוזן - הרטה ברלין 1:3

אחרי שניצחה פעם אחת בששת מחזורי הליגה שקדמו לפגרת החורף, הצליחה הקבוצה של רוג'ר שמידט להשיג ניצחון בית חשוב מאוד ששיפר את מאזן הנקודות שלה ל-24, מרחק ארבע נקודות מהמקום הרביעי. הרטה עם 30 במקום החמישי.

השער הראשון של לברקוזן הגיע בדקה ה-12. כדור חופשי של הקאן צ'לאנוילו מצא את חאבייר הרננדס אחרי בלגאן ברחבה, זה הגיע אל עומר טופראק מהמקסיקני והוא בעט מקרוב פנימה, 0:1. השער השני הגיע בדקה ה-36. יוליאן בראנדט פרץ לרחבה וניסה להעביר כדור רוחב שנעצר בידו של מרווין פלטנהארדט ולברקוזן קיבלה פנדל. B04 החמיצה את ארבעת הפנדלים שהיא קיבלה העונה בבונדסליגה, אבל לא הפעם. צ'לאנוילו בעט את הפנדל מדויק וקבע 0:2.

בדקה ה-44 הצליחה האורחת לצמק. אלכס אסוויין נגח לשער, ברנד לנו הדף ו-ולנטין שטוקר דחק את הכדור החוזר פנימה, 1:2. בהילוך החוזר ניתן לראות כי השוויצרי היה בנבדל ברור בזמן הנגיחה של אסוויין והשער היה צריך להיפסל. לקראת הסיום, בדקה ה-89, הצליחה לברקוזן לכבוש את השלישי. קווין קאמפל הגביה מימין, צ'לאנוילו בעט מהאוויר מצוין ועם הרבה טכניקה פנימה, 1:3.

משחק נוסף:
מיינץ - פ.צ. קלן 0:0

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully