וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: מונאקו התבודדה בפסגה, ניצחון מרגש לליון על מארסיי

הקבוצה מהנסיכות המשיכה להפציץ, הפעם עם 0:4 מול לוריין האחרונה. ולבואנה כבש לרשת הקבוצה עמה הוא מזוהה ושחקני ליון הקדישו את ה-1:3 לחברם גיידה פופאנה שנאלץ לפרוש בגיל 25

ואלר ז'רמן שחקן מונאקו. רויטרס
קבוצת ההתקפה הטובה באירופה לא עוצרת. ואלר ז'רמן/רויטרס

מונאקו התבודדה הערב (ראשון) בפסגת הליגה הצרפתית בזכות ניצחון ביתי קל 0:4 על נועלת הטבלה לוריין. לקבוצת ההתקפה הטובה באירופה יש כעת 48 נקודות והיא מקדימה את ניס (46) ופריס סן ז'רמן (45), אצלה תתארח לקרב גדול בפארק דה פראנס בשבוע הבא. ליון ניצחה 1:3 את מארסיי.

גבריאל בוסקיליה שחקן מונאקו. רויטרס
שישה שערי ליגה העונה. גבריאל בוסקיליה/רויטרס

מונאקו - לוריין 0:4

הקבוצה מהנסיכות ניצלה את התיקו של ניס כדי לפתוח פער של שתי נקודות בפסגה. גבריאל בוסקיליה הברזילאי, אשף הבעיטות החופשיות, פתח בצד שמאל של הקישור במקום תומא למאר והראה שהוא יכול להבקיע גם מהשדה. בדקה ה-24 היה על ריבאונד ובחלוף ארבע דקות נהנה ממבצע אישי של ברנרדו סילבה ובעט בשמאל אל הרשת, בין רגליו של השוער בנג'מין לקומט. ואלר ז'רמן נעץ את השלישי בדקה ה-37, אחרי כדור של רדאמל פלקאו לקורה, והשלים צמד בדקה ה-59 עם השביעי שלו העונה בליגה, שוב בכדור שעבר בין רגליו של לקומט.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
שחקני ליון עם חולצתו של גיידה פופאנה שפרש מכדורגל. AP
שחקני ליון עם החולצה של גיידה פופאנה/AP

ליון - מארסיי 1:3

ערב מרגש בפארק אולימפיק, כאשר שחקני ליון הקדישו את השערים והניצחון לחברם גיידה פופאנה, שנאלץ לפרוש בשבוע שעבר בגלל פציעה קשה, עוד לפני גיל 26. מתיו ולבואנה כבש שער נפלא בדקה ה-43 מול הקבוצה עמה הוא כה מזוהה, והפך לראשון מאז פגי לוינדולה ב-2004 שמבקיע עבור שתי הקבוצות במפגשי האולימפיק. אלכסנדר לקאזט ניצל טעות בהגנה כדי להגדיל את התוצאה בדקה ה-61, דוריה הברזילאי השווה עבור מארסיי בחלוף שש דקות עם שער הבכורה שלו בליגה הצרפתית, אבל לקאזט עבר בקלילות את השוער יוהאן פלה וסגר עניין בדקה ה-75. ממפיס דפאי, הרכש הנוצץ ממנצ'סטר יונייטד, ערך בכורה במדי ליון כשהחליף את ולבואנה בדקה ה-79. ליון חזק במקום הרביעי, מארסיי עם הפסד שני רצוף מול קבוצות הצמרת.

סנט אטיין - אנז'ה 1:2
לסנט אטיין: עבדולאי במבה (51, עצמי), לואיק פראן (75). לאנז'ה: מתאו פאבלוביץ' (17)

מתיו ולבואנה שחקן ליון. רויטרס
שנה וחצי אחרי הביקור הסוער בסטאד ולודרום והבובה בדמותה שנתלתה באצטדיון, מתיו ולבואנה סגר חשבון/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully