וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל אילת ניצחה 84:91 את בני הרצליה

עודד קטש רשם ניצחון במשחקו ה-300 כמאמן בליגה. מילבורן ובאקנר הובילו ליתרון שיא של 17 נקודות, אבל באקנר הורחק והמקומיים נלחצו. וויל דניאלס הרגיע בבכורה לעיני הקהל הביתי

עודד קטש מאמן הפועל אילת. מגד גוזני
חגג את ציון הדרך המרשים עם ניצחון. עודד קטש/מגד גוזני

עודד קטש ציין הערב (ראשון) את משחקו ה-300 כמאמן בליגת העל, ושחקני הפועל אילת דאגו שיזכור את ציון הדרך לחיוב עם הניצחון ה-172 שלו - 84:91 ביתי על בני הרצליה. המארחת פתחה עם 0:9, ברחה ל-7:21 כבר ברבע הראשון ולא הביטה לאחור. למרות 25 נקודות ו-12 כדורים חוזרים של כרם משעור המצוין, הרצליה רדפה ללא הצלחה במשך יותר משלושה רבעים ונותרה עם מאזן עגום של שני ניצחונות ב-14 ביקורים באילת. את המקומיים הובילו לנדון מילבורן עם 20 נקודות ורג'י באקנר, שהוסיף 17 וגם הורחק ברבע האחרון.

כארם משעור בני הרצליה. מגד גוזני
עוד דאבל-דאבל לאוסף. כרם משעור/מגד גוזני

מהלך המשחק

רבע 1

הפתיחה הייתה כל כולה של אילת, כשלנדון מילבורן הוביל לריצת 0:9 וקלע שלשה שאילצה את מיקי גורקה לקחת פסק זמן כבר אחרי שלוש דקות. טוריאן גרין קלע את הנקודות הראשונות על הרצליה, אך מנגד המארחת דהרה ליתרון דו ספרתי של 7:21. כרם משעור קלע שבע נקודות ברבע הראשון ודאג לצמק ל-26:16 בסיומו.

רבע 2

הרצליה שוב התחילה רע ושילמה מיד. אור לאומי, שהתנגש בשלט פרסום לקראת סיום הרבע הראשון, איבד כדור לאפיק ניסים שהעניש עם שלשה. רג'ינלד באקנר העלה ל-20:36, אך לאחר מכן ביצע עבירה שנייה וקטש לקח פסק זמן. האורחים הצליחו להקטין בזכות משעור המצוין, אבל וויל דניאלס, בהופעה ראשונה לעיני הקהל הביתי, קלע שבע נקודות עבור אילת שירדה להפסקה ביתרון 40:49.

רבע 3

בניגוד לשני הרבעים הקודמים, הפעם הרצליה פתחה טוב והקטינה את הפער לחמש נקודות בלבד, 53:48, בזכות סטיבן דניס. אלא שכאן מילבורן שוב לקח את אילת על הגב ועם שבע נקודות הגדיל בחזרה ל-50:62. ניסים חתם את הרבע עם 52:67 מבטיח לזכות אילת.

רבע 4

רוברט רותבארט העלה את אילת ליתרון שיא של 17 נקודות, אך הרצליה ניסתה לחזור ואבירם זליקוביץ' עם סל ועבירה הקטין ל-71:62. כאשר אילת הובילה 68:78, נשרקה לחובת חנן קולמן עבירה ואז גם עבירה טכנית לו ולספסל. בנוסף, באקנר הורחק וגרין ניצל זאת כדי להקטין עם שש זריקות עונשין, מהן קלע ארבע. האורחים התקרבו עד כדי ארבע נקודות, אך דניאלס חטף כדור ועם דאנק הגדיל ל-79:87 וסגר עניין, עד ל-84:91.

קלעו להפועל אילת: לנדון מילבורן 20 נקודות, רג'י באקנר 17, וויל דניאלס, רפי מנקו ופריאיי הנרי 11 כל אחד, אפיק ניסים 9, חנן קולמן 5, רוברט רותבארט 4, נאור שרון 3, דניאל דנינו שיחק ולא קלע.

קלעו לבני הרצליה: כרם משעור (12 ריבאונדים) וטוריאן גרין 25 כל אחד, אור לאומי 13, אבירם זליקוביץ', סטיבן דניס וג'ף אדריאן 7 כל אחד, חליל קנאסביץ' וג'קו אוטום שיחקו ולא קלעו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully