וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשון בליגת העל: הפועל אילת מארחת את בני הרצליה

21.1.2017 / 20:54

הקבוצה של עודד קטש תנסה לשים את ההפסד נגד הפועל תל אביב מאחוריה כשתארח את הקבוצה מהשרון (19:35), שאיבדה סיכוי לעלות שלב באירופה ותרצה לנצח באולם בו התקשתה בעבר

שחקן בני הרצליה ג'ף אדריאן. אדריאן הרבשטיין
משחק לא פשוט. אדריאן/אדריאן הרבשטיין

משחקי המחזור ה-15 בליגת העל יימשכו מחר (ראשון) במשחק בו תארח הפועל אילת את בני הרצליה (19:35, שופטים: דוד רומנו, ליאור בייניש ודוד קולנגי). שתי הקבוצות נפגשו בסיבוב הראשון בהרצליה כשהקבוצה המקומית יוצאת עם ניצחון ביתי 74:83 בזכות משחק נהדר של כרם משעור שקלע 21 נקודות והוסיף 14 ריבאונדים. הרצליה הגיעה לאילת עד היום 13 פעמים וניצחה רק פעמיים, כשבעונה שעברה מנצחת אילת פעמיים בביתה.

הפועל אילת מגיעה להתמודדות אחרי הפסד חוץ להפועל תל אביב בו פיגרה כבר ב-28 הפרש. בצוות המקצועי היו מאוכזבים מאוד מהרכות שהציגו השחקנים במהלך המחצית הראשונה במהלכה ספגו 59 נקודות, מתוכן 35 ברבע הראשון. באילת לא התעודדו מהקאמבק של השחקנים במחצית השנייה ויודעים שאם הרכות הזאת תחזור גם נגד הרצליה, ספק אם יוכלו לצאת עם ניצחון ביתי. במועדון מקווים לכניסה חלקה של הפורוורד וויל דניאלס שערך את הבכורה שלו נגד הפועל תל אביב והראה ניצוצות של משחק התקפי נאה.

בני הרצליה איבדה ביום רביעי את הסיכוי התיאורטי שלה להעפיל לשלב הבא ביורופקאפ כשהובסה בצורה קשה נגד נאנטר הצרפתית בחוץ. לקבוצה מחכה עוד משחק באמצע השבוע נגד קומרנד ההונגרית ובכך תסיים את המסע האירופי שלה לעונה זו. בצוות המקצועי עברו להתרכז בליגה, שם ינסו לצבור מומנטום אחרי הניצחון החשוב על מכבי ראשון לציון במחזור הקודם. כרם משעור החל לחזור לעצמו לאחרונה, כשמי שעושה סימנים של כניסה לעונה הוא אבירם זליקוביץ' שמקבל יותר דקות אחרי הפציעה של דני רובין שייעדר בתקופה הקרובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully