וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: 0:4 לברצלונה על אייבר, 2:2 בין אתלטיקו מדריד ובילבאו

הקטלאנים צימקו את הפער מריאל ורשמו ניצחון רביעי ברצף. דניס סוארס פתח (32), מסי הכפיל (50), לואיס סוארס הוסיף (68) וניימאר קינח (90). שער יפה של גריזמן בדקה ה-80 העניק נקודה לקולצ'ונרוס

one

חמישה משחקים שוחקו היום (ראשון) במסגרת המחזור ה-19 בליגה הספרדית. במוקד, ברצלונה ניצחה 0:4 את אייבר וצימקה את הפער בפסגה מריאל מדריד. קודם לכן, סביליה המשיכה את הדהירה אצל אוסאסונה עם 3:4 דרמטי ואתלטיק בילבאו ואתלטיקו מדריד ב-2:2 במשחק איכותי.

אייבר - ברצלונה 4:0

ברצלונה ניצחה הערב (ראשון) 0:4 את אייבר וצימקה לשתי נקודות את הפער מריאל מדריד, לה משחק חסר. הקטלאנים לא התקשו יותר מדי במשחק מול התשיעית בטבלה, שמצדה ניסתה ליזום בהתחלה אך נכנעה ללחץ של אלופת ספרד. המשחק לא נפתח טוב עבור האורחים, כאשר לאחר תשע דקות גונסלו אסקלנטה דרך על סרחיו בוסקטס ופצע את הקשר הספרדי. בוסקטס הוחלף על ידי דניס סוארס, שהיה זה שפתח את החגיגה. בדקה ה-32 סוארס הגיע לכדור תועה מחוץ לרחבה, ועם בעיטה שטוחה ומדויקת העלה את קבוצתו ליתרון. ליאו מסי הכפיל בדקה ה-50 מבישול נהדר של לואיס סוארס, שכבש בעצמו את השלישי לאחר טעות של פלוריאן לז'אן. מי שקינח היה ניימאר, שכבש מקרוב אחרי מסירת רוחב מדויקת של אלש וידאל. ברצלונה רשמה ניצחון רביעי רצוף בכל המסגרות, אייבר ירדה למקום העשירי בעקבות התבוסה.

ליאונל מסי עם דניס סוארס ברצלונה חוגגים. רויטרס
ידביקו את ריאל? דניס סוארס ומסי חוגגים את הראשון/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 1: המשחק יצא לדרך

דקה 9: גונסלו אסקלנטה דרך על סרחיו בוסקטס, שספג פגיעה קשה ברגלו וירד מהמגרש באלונקה. דניס סוארס נכנס במקומו. מסי ניגש לכדור החופשי, אך בעט אותו מעל השער

דקה 15: מסי הכניס כדור עומק טוב לארדה טוראן שניסה לנגוח לעבר סוארס, אך הכדור היה חלש מדי עבור החלוץ

דקה 20: החמצה גדולה לסוארס. מסי הכניס לו כדור עומק עם צ'יפ נהדר, אבל האורוגוואיי בעט מעל השער

דקה 26: הזדמנות נדירה לאייבר. אדריאן ניצל טעות בהגנה ובעט טוב לפינה, אך טר שטגן הדף פעם נוספת

דקה 30: מסי ניגש לבעיטה חופשית נוספת ושלח כדור טוב לפינה, יואל רודריגס ירד טוב

דקה 32: גול! דניס סוארס המחליף הגיע לכדור תועה מחוץ לרחבה, ובעט שטוח וחזק לפינה השמאלית. 0:1 לברצלונה

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
תקציר: אוסאסונה - אייבר 1:1. one
סרג'י אנריק מנסה לעצור את מסי/one

דקה 46: ממש לפני השריקה למחצית, לואיס סוארס שוב הגיע למצב טוב והפעם בעט לקורה

דקה 50: גול! השני של האורחת. לואיס סוארס הקפיץ מאגף ימין כדור נהדר שהגיע לליאו מסי, והפרעוש לא התקשה לכבוש מקרוב את השני. 0:2 לברצלונה

דקה 53: אדריאן נגח פנימה מקרוב, אך השופט פסל את השער בגלל נבדל גבולי מאוד

דקה 68: גול! פלוריאן לז'אן התמהמה עם הכדור ונתן ללואיס סוארס להתגנב ולחטוף אותו. חלוץ ברצלונה לא צריך הרבה יותר מזה, והוא התקדם לתוך הרחבה וכבש את השלישי. 0:3 לברצלונה

דקה 78: ראקיטיץ' קיבל מסירת עומק טובה ובעט מתוך הרחבה, אך הכדור שלו הלך למרכז השער

דקה 87: פדרו לאון שחרר כדור אדיר מ-30 מטר, טר שטגן התעופף וסיפק הצלה מרשימה

דקה 90: גול! וידאל העביר כדור רוחב מדויק מאגף ימין, וניימאר שחיכה בתוך הרחבה כבש את הרביעי. 0:4 לברצלונה

לואיס סוארס שחקן ברצלונה. רויטרס
שער ובישול. סוארס/רויטרס

אוסאסונה - סביליה 4:3

צפו בתקציר

הדהירה של חורחה סמפאולי לעבר המקום הראשון עברה גם באל סדאר. מחזיקת הליגה האירופית התגברה על מפגש קשוח מול נועלת הטבלה והיא עם ניצחון חמישי ברציפות. סרחיו לאון (14) ניצל שגיאה קשה והעלה את המארחת ליתרון מפתיע, ויסנטה איבורה ענה עם מספריים, שנעצרו בקורה, סטבן יובטיץ' עם מסירה חכמה מצא את איבורה, שדחק מקרוב בדקה ה-43.

איבורה, שהעונה חגג שלושער, היה אחראי גם ליתרון השני של אוסאסונה כשהרחקה שלו הכניעה את סרחיו ריקו בדקה ה-63 עם שער עצמי. דקה הספיקה, ואיבורה ניצל עצירה רעה מריו וכבש את השני שלו לטובת סביליה והשלישי במשחק. חשבתם שזה נגמר? פרנקו ואסקס (80) נגח את השלישי, פאבלו סראביה (92) שיגר את הרביעי וקיזז את הפער מריאל מדריד לנקודה בלבד, בזמן שלמוליכה יש עדיין משחק חסר. קינן קודרו (הבן של אקס מכבי תל אביב, מהו קודרו), רק צימק את התוצאה בדקה ה-93.

וינסנט איבורה שחקן סביליה. GettyImages
הופעה נהדרת. איבורה/GettyImages

אתלטיק בילבאו - אתלטיקו מדריד 2:2

צפו בתקציר

מי שציפה למשחק גדול בין שתי קבוצות חזקות מאוד, קיבל את מבוקשו וגם ארבעה שערים וחלוקת נקודות, שלא משרתת במיוחד את שתי הקבוצות. אתלטיקו שיפרה את מאזנה ל-35 נקודות והיא רביעית במרחק שמונה נקודות מריאל מדריד הראשונה, בילבאו עם 29 נקודות.

אתלטיקו מדריד עלתה ליתרון כבר בדקה השלישית. פיליפה לואיס מסר לקוקה, שניסה להגביה לרחבה, אנטואן גריזמן ניסה לגעת, אבל לא פספס את זה, למרות זאת הכדור הלך פנימה וזה 0:1. המארחת איזנה בדקה ה-42. איניקאי וויליאמס העביר כדור רוחב לאיניגו לקווה מרטינס, שבעט כדור אדיר לחיבורים וקבע 1:1. המהפך הגיע בדקה ה-56 כשהגבהה של ראול גרסיה מימין מצאה את אוסקר דה מרקוס חופשי לחלוטין והוא נגח פנימה את ה-1:2. השוויון של אתלטיקו הגיע בדקה ה-80. פרננדו טורס פרץ ומסר לגריזמן, שהתקדם ובעט כדור מדויק מאוד ששפשף את הקורה והלך פנימה, איזה שער נפלא ו-2:2.

שחקני אתלטיק בילבאו מול אתלטיקו מדריד. רויטרס
שחקני אתלטיק בילבאו חוגגים/רויטרס

משחקים נוספים:

בטיס - ספורטינג חיחון 0:0

ריאל סוסיאדד - סלטה ויגו 0:1
לסוסיאדד: חואנמי (72)

צפו בתקציר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully