וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי תל אביב ניצחה 73:87 את הפועל תל אביב

ויקטור ראד (19 נקודות) וסילבן לנדסברג (18) סידרו לצהובים ניצחון גם בדרבי השני של העונה, מול מאמנם לשעבר רמי הדר שספג הפסד בכורה באדום. אחרי ההפסד הכואב לכוכב האדום, בגאצקיס ושחקניו התאוששו. שמונה דקות וחצי ו-0 נקודות לסוני ווימס

one

מכבי תל אביב גברה הערב (שבת) על היריבה העירונית הפועל תל אביב 73:87 במסגרת המחזור ה-15 בליגת העל בכדורסל.

אחרי עוד הפסד יורוליג כואב, הפעם בבית מול הכוכב האדום בלגרד, הצהובים קיוו להתאושש ופגשו את מאמנם עד לא מזמן, רמי הדר, שכבר הספיק לעבור להפועל תל אביב. המחצית הראשונה הייתה צמודה, אבל לקראת סיומה הצליחו המארחים לייצר בריחה קטנה ושמרו על היתרון הזה גם במחצית השנייה, כל זאת בזכות משחק מצוין של ויקטור ראד וסילבן לנדסברג. האדומים, בלי רביב לימונד הפצוע, התקשו להסתדר התקפית כאשר רק ריצ'רד הוואל מתפקד כמו שצריך. סוני ווימס שיחק רק שמונה דקות וחצי ולא קלע כלל וגם אנדרו גאודלוק היה רחוק מלהיות משפיע. דווקא בלי שניהם, הצהובים הסתדרו לא רע.

ויקטור ראד שחקן מכבי תל אביב עם איינארס בגאצקיס. ברני ארדוב
ראד שלט בדרבי, בגאצקיס מרוצה/ברני ארדוב

רבע 1:

האדומים פתחו ב-0:4, הצהובים הגיבו עם שמונה נקודות רצופות. הקצב הגבוה נמשך וארבע דקות לסוף הרבע, סל ועבירה של סילי קבעו 12:17 צהוב. שלשה של בלאט קירבה את הפועל והרבע הסתיים ב-23:24 למארחת. שבע ללנדסברג, שמונה לליונס מנגד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
רמי הדר מאמן הפועל תל אביב (ימין) עם איינארס בגאצקיס מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
עד לא מזמן הדר היה בתפקיד של בגאצקיס/ברני ארדוב

רבע 2:

הרבע השני נפתח עם נדנדת נקודות, כאשר האדומים מובילים לרגע קט, אך דאנק של ראד קבע 27:32. ראד המשיך להפגיז ועם שלשה מעשרה מטרים הגיע ל-12 אישיות, אך האורחים סירבו לאפשר לקבוצה של בגאצקיס לברוח. ראד המשיך לצבור נקודות וכך גם ליונס, כאשר שתי דקות וחצי להפסקה, התוצאה עמדה על 36:39. ממש בדקה האחרונה של המחצית, הפועל איבדה את הראש ומכבי ניצלה זאת כדי לברוח ל-36:45 בסיום הרבע.

דרל וויליאמס שחקן הפועל תל אביב (ימין) מול קולטון אייברסון שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
וויליאמס נאבק באייברסון/ברני ארדוב

רבע 3:

הריצה של המארחים נמשכה גם בתחילת המחצית השנייה והיתרון הגיע לדו ספרתי. דווקא בשלב זה, סילי עשה עבירה טכנית ולנדסברג ביצע עבירה תוקף ופתאום זה רק 45:52, אלא שראד הגיב בשלשה גדולה ועלה ל-17 נקודות. בעוד הרבע התקרב לסיומו, היתרון נע באזור ה-10 נקודות. הרבע נגמר ב-57:67.

אנדרו גאודלוק שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
גאודלוק מכוון/ברני ארדוב

רבע 4:

הרבע המכריע נפתח בצורה מבולבלת מצד שתי הקבוצות, מה שאפשר לצהובים לשמור על היתרון למרות אי אילו טעויות. לנדסברג קבע מקרוב 62:71, 6:45 דקות לסיום. הוואל יצא בחמש עבירות וחמש דקות לסוף זה 64:76. משם והלאה זה התחיל להיגמר ומכבי עלתה ל-66:81 עם פחות משלוש דקות על השעון. זה נגמר ב-73:87 למכבי תל אביב, שלוקחת גם את הדרבי השני של העונה.

ריצ'ארד הוואל שחקן הפועל תל אביב (שמאל) מול קולטון אייברסון שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
הוואל מול אייברסון/ברני ארדוב

סטטיסטיקה

קלעו למכבי תל אביב: ויקטור ראד 19 נקודות, סילבן לנדסברג 18 ו-6 ריבאונדים, די ג'יי סילי 14, גיא פניני 13 ו-7 ריבאונדים, גל מקל 7, יוגב אוחיון 6, קולטון אייברסון 6 ו-9 ריבאונדים, ג'ו אלכסנדר 4 ו-6 ריבאונדים. אנדרו גאודלוק (16:33 דקות) וסוני ווימס (08:46) שותפו, אך לא קלעו.

קלעו להפועל תל אביב: ריצ'ארד הוואל 18 נקודות ו-7 ריבאונדים, מארק ליונס 17 ו-6 אסיסטים, אלאנדו טאקר 12 ו-11 ריבאונדים, תומר גינת 10, תמיר בלאט 8 ו-7 אסיסטים, דרל וויליאמס 8 (3 מ-12 מהשדה). צוף בן משה (14:47 דקות), עודד ברנדווין (08:20) ורם אליאספור (04:23) שותפו, אך לא קלעו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully