וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפ גווארדיולה: "אולי אני לא מספיק טוב עבור השחקנים האלה"

מאמן מנצ'סטר סיטי הסיט את האחריות משחקניו אליו לפני המשחק מול טוטנהאם (19:30, ספורט2): "לא מבין את חוסר הכבוד הזה, אולי הציפיות היו גבוהות מדי. אגוארו יישאר פה כמה שירצה"

פפ גווארדיולה מאמן מנצ'סטר סיטי. AP
"מעולם לא הייתי במצב הזה". פפ/AP

מנצ'סטר סיטי תצא לצאת מהמשבר שפוקד אותה הערב (שבת, 19:30, ספורט2) כשתארח את טוטנהאם. מאמנה פפ גווארדיולה סיפק ציטוטים מעניינים למדי לקראת ההתמודדות, ובעיקר הסיט את האחריות משחקניו, שהפסידו ארבע פעמים בשמונת המשחקים האחרונים - אליו.

"אני לא מבין את חוסר הכבוד לשחקנים מדהימים כשאנשים אומרים שאולי הם לא מספיק טובים עבורי", אמר המאמן שיגיע למשחק הערב מהמקום החמישי בטבלה. "אולי הציפיות כשהגעתי, והדיבורים אחרי שניצחנו עשרה משחקים רצופים, היו מוגזמים. אולי אני לא מספיק טוב בשביל השחקנים".

גווארדיולה, שלא חווה משברים רבים כמאמן ראשי בברצלונה ובבאיירן מינכן, מאמין ביכולתו להוציא את העגלה מהבוץ: "זו הפעם הראשונה שאני בסיטואציה הזו ואני רוצה להתמודד איתה, אבל לא אגיד שהשחקנים שלי לא מספיק טובים. אנחנו רוצים להיות בארבע הראשונות, כרגע זה לא ככה".

אמש (שישי) נפוצו שמועות על כך שסרחיו אגוארו האריך את חוזהו בעונה נוספת. פפ אמר על כך: "הוא חתם על הארכת חוזה, אני חושב. הוא יהיה כאן עד שיחליט אחרת, הוא החלוץ הטוב ביותר שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully