וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אפריקה: חוף השנהב וקונגו נפרדו ב-2:2, 1:3 למרוקו על טוגו

הזוכה מ-2015 שוב אכזבה והיא עדיין ללא ניצחון בטורניר הנוכחי. קבאנו (9) וקבאננגה (28) כבשו לקונגולזים, שערים של בוני (26) ודייה (67) קבעו חלוקת נקודות. המרוקאים הפכו פיגור מוקדם לניצחון ראשון באליפות

סריי דייה שחקן חוף השנהב. GettyImages
שער בכורה במדי הנבחרת. דייה/GettyImages

המחזור השני של שלב הבתים באליפות אפריקה נמשך הערב (שישי) עם שני משחקים. במסגרת בית ג', הזוכה מ-2015, חוף השנהב, אמנם כבשה לראשונה בטורניר, אך שוב לא ניצחה וסיימה ב-2:2 בלבד עם קונגו. מרוקו רשמה ניצחון ראשון בטורניר, 1:3 על טוגו.

seperator

חוף השנהב - קונגו 2:2

לאחר התיקו מול טוגו במחזור הפתיחה, הפילים לא הצליחו לנצח גם היום. ג'וניור קאבננגה שכבש את שער הניצחון לזכות קונגו מול מרוקו, כיכב גם היום וזה התחיל עם בישול לניסקנס קבאנו כבר לאחר תשע דקות. ווילפריד בוני הצליח להשוות בדקה ה-26 עם נגיחה יפה לאחר כדור קרן של מקס גראדל, אך שתי דקות לאחר מכן, קאבנגה כבש את שערו השני בטורניר והעלה את הקונגולזים ליתרון שני במשחק. שער השוויון הגיע בדקה ה-67, כאשר סריי דייה בעט מרחוק כדור שפגע באחד משחקני ההגנה וחדר פנימה. קפטן הפילים עם שער בכורה יפה במדי הנבחרת, למרות שזכה למעט מזל. סולומון קאלו כבש בתוספת הזמן לחוף השנהב, אך השופט פסל את השער בטענת נבדל גבולי.

מרוקו - טוגו 1:3

כדי לשמור על סיכוי להעפיל לשלב הבא, מרוקו ידעה שהיא חייבת לנצח אחרי ההפסד לקונגו במשחק הראשון שלה באליפות. למרות פיגור מוקדם, הצליחו המרוקאים להפוך את התוצאה ולאסוף שלוש נקודות חשובות מאוד בבית המוקדם. הטוגולזים לעומת זאת עם נקודה בודדת עד עתה. את הראשון כבש מתיאו דוסבי עבור טוגו כבר בדקה החמישית, בסיומה של התקפה יפהפייה, שכללה כמה צירופים מרשימים. אלא שתשע דקות לאחר מכן, הגיע השוויון של עזיז בודבוז, שנגח מקרוב לרשת לאחר כדור קרן מצוין. בדקה ה-21 המהפך הושלם, אחרי שרומיין סאיס החליק עם הראש כדור שהוגבה לרחבה ואת תוצאת המשחק קבע יוסף אן נסירי בן ה-19 ממלאגה, שבעט חזק מכ-20 מטרים לרשת של טוגו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully