וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים בארצות הברית: אורלנדו מעוניינת בגוראן דראגיץ'

לקראת מועד הדד ליין לביצוע טריידים (23 בפברואר), דווח על מספר מעברים אפשריים ב-NBA. המג'יק מוכנים לתת את ניקולה ווצ'ביץ' תמורת הסלובני, הקליפרס עשויים לצרף את פי ג'יי טאקר

גוראן דראגיץ', מיאמי היט. GettyImages
בדרך לקבוצה אחרת בפלורידה? דראגיץ'/GettyImages

בעוד קצת יותר מחודש (23 בפברואר) יגיע מועד הדד ליין לביצוע טריידים ב-NBA. כמו בכל שנה, גם העונה צפויות להיערך לא מעט עסקאות ברגע האחרון, ובארצות הברית החלו כבר עם הדיווחים לקראת התאריך המסקרן.

אחת האפשרויות היותר ממשיות עליה דווח השבוע היא טרייד בין אורלנדו ומיאמי. על פי מקורות בליגה, המג'יק מנסים לצרף את שחקן ההיט, גורן דראגיץ', כאשר הם מוכנים לתת תמורתו את הסנטר ניקולה ווצ'ביץ' וגם בחירת דראפט עתידית. עם זאת, לא נראה שבמיאמי יש צורך במונטנגרי בעקבות היכולת הטובה שמציג חסן ווייטסייד.

עוד בנושא:

ראסל ווסטברוק לא יפתח באולסטאר: "ההתעלמות הגדולה אי פעם"
פאו גאסול שבר את היד, קליבלנד חזרה לעצמה, הצגה של טאונס

שחקן פיניקס, פי. ג'יי. טאקר. AP
מעורר עניין. טאקר/AP

במערב, בפיניקס פתחו את העונה עם מאזן פושר של 29:13, ונראה כי ברנדון נייט ופי ג'יי טאקר עשויים לעזוב. טאקר שכבר אמר כי הוא מעריץ את דוק ריברס, מאמן הקליפרס, מעורר עניין בלוס אנג'לס שעשויה להציע עליו בחירת סיבוב שני בדראפט. עם זאת, הסאנס מעוניינים בבחירת סיבוב ראשון בתמורה לאקס הפועל חולון.

שחקן נוסף שעשוי לעזוב בטרייד את קבוצתו הוא יוסוף נורקיץ' מדנבר, שעל פי הפרסומים לא יצר חיבור טוב בקבוצה עם ניקולה יוקיץ', ובעקבות זאת הנאגטס מחפשים לבוסני קבוצה אחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully