וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: הנוקאאוט של גארת' בייל, הקאמבק של ריבאלדו

כוכב ריאל מדריד שלח אגרוף שלא היה מבייש את מייוות'ר, שחקן העבר הברזילאי התחפש לקשיש וחזר לכר הדשא. וגם: לוחם ה-MMA ו"הקרב" מול ג'נה ג'יימסון, השער המדהים של קווארסמה ופירמינו וקוטיניו מול קלופ בטניס שולחן

באדיבות האתר הרשמי של מכבי תל אביב

לוחם ה-MMA עקץ, ג'נה ג'יימסון לא נשארה חייבת

שניים מלוחמי ה-MMA הוותיקים שיש לענף להציע, צ'ייל סונן וטיטו אורטיז, ייפגשו בזירה של בלאטור לקרב שיזכיר נשכחות לחובבי הענף. רגע לפני המפגש ביניהם, נערכה, כרגיל, מסיבת עיתונאים לקראת הקרב, במהלכה התגרו הלוחמים האחד בשני כפי שנהוג, כשסונן אף החליט לערב את גרושתו של אורטיז, לא אחרת מאשר כוכבת הפורנו לשעבר, ג'נה ג'יימסון, אשר נשואה כיום לישראלי. "טיטו תמיד אומר שאני משתמש בפה הגדול שלי כדי לעשות כסף", אמר סונן. "האדם היחיד שמשתמש בפה שלו כדי לעשות כסף היא אשתו לשעבר של טיטו ג'נה ג'יימסון". ג'יימסון לא נשארה חייבת, והגיבה על כך בטוויטר: "כל מי שחושב שההערה של סונן מזיזה לי, טועה. הוא פשוט אמר את המובן מאליו".

ג'נה ג'יימסון. אינסטגרם, צילום מסך
הגיבה במהירות. ג'יימסון/צילום מסך, אינסטגרם

מני פאקיאו לא חושש מקרב מול קונור מקגרגור

האם אלוף ה-UFC, קונור מקגרגור, יילחם בסופו של דבר במני פאקיאו ולא בפלויד מייוות'ר? בחודשים האחרונים מתאגרף העבר ולוחם ה-MMA הקניטו האחד את השני דרך הרשתות החברתיות, ולא היה נראה כי הקרב ביניהם באמת ייערך. כעת נראה כי פאקיאו רוצה לנצל זאת: "ברור שאסכים להילחם בקונור, כל עוד מדובר באגרוף כמובן ולא MMA.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
קונור מקגרגור. AP
בקרוב בזירת האגרוף? מקגרגור/AP

הנוקאאוט של גארת' בייל

קוטיניו ופירמינו VS קלופ. בטניס שולחן

ג'ון ג'ונס VS ארתור ג'ונס

אלוף ה-UFC לשעבר, ג'ון ג'ונס, ואחיו ארתור ג'ונס המשחק ב-NFL, משכו הרבה מאוד תשומת לב בימים האחרונים בעקבות סרטון שעלה לרשת אשר בו הם מככבים. בסרטון נראים השניים מתגוששים, כאילו היו בני עשר ולא ספורטאים מקצוענים.

למי שפספס: השער המדהים של ריקרדו קווארסמה בניצחון בשיקטאש בגביע הטורקי

ריבאלדו התחפש לקשיש - ועשה בית ספר לשחקנים

אחת לכמה שבועות עולה לרשת וידאו של כדורגלן מקצוען, שהתחפש לאדם מבוגר, והפתיע שחקנים המשחקים בשכונה ביכולתיו. גם אצלנו זה קרה, כאשר מאור מליקסון נכנס לחדר האיפור ויצא מבוגר ב-40 שנה. הפעם הגיע תורו של שחקן העבר הברזילאי ריבאלדו, שלקח חלק במשחק שנערך בקטאלוניה, אותו ארגנה ברצלונה לחלק מהספונסרים שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully