וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלאנדו טאקר: "רמי אימן את מכבי, יש לו מידע על מה שצריך לעשות"

20.1.2017 / 14:25

מכבי תל אביב תארח את הדרבי התל אביבי (ש', 21:00, ספורט 5), מאיק צירבס לא בסגל הצהוב, אדריאן בנקס באדום. רמי הדר: "סיטואציה לא שגרתית, אבל אני צריך לעשות את העבודה שלי"

אלאנדו טאקר שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
"כבוד לקבל את תפקיד הקפטן". טאקר/ברני ארדוב

הדרבי הגדול של תל אביב יערך מחר (שבת) בפעם ה-113 במסגרת הליגה הסדירה, כשמכבי תל אביב תארח את הפועל תל אביב (21:00, שידור ישיר בספורט 5, שופטים: עומר אסתרון, כפיר מועלם וניר קרן). שתי הקבוצות נפגשו העונה פעם אחת. זה קרה בסיבוב הראשון בדרייב אין כשהצהובים, אז עם רמי הדר על הקווים, נצחו 82:94 בזכות משחק שיא של גיא פניני שצלף 21 נקודות כולל 5 מ-8 מחוץ לקשת. ב-112 משחקים עד היום, ניצחה מכבי תל אביב 83 פעמים לעומת 29 ניצחונות של האדומים, כשבמשחקי הבית של מכבי עומד המאזן על 8:48 לטובתם.

seperator

מכבי תל אביב תגיע למשחק לאחר המכה הגדולה שספגה אמש ביורוליג בהפסד הביתי לכוכב האדום בלגרד. ההפסד, שמוריד בצורה משמעותית את סיכוייה של הקבוצה להעפיל לשלב שמונה הגדולות, הגיע שוב לאחר שאיבדה יתרון משמעותי בדקות הסיום. מכבי קלעה רק 2 נקודות ב-5 וחצי הדקות האחרונות של המשחק, לעומת 12 של יריבתה, וראתה את הסרבים חוגגים בסיום. בהנהלת הקבוצה שוקלים לבצע זעזוע מיידי ולשחרר את אחד השחקנים, ככל הנראה מאיק צירבס, אך עד אז יקוו שהסגל הקיים יעשה את העבודה בדרבי מול הסגל החסר של הפועל. שחקן הפנים הגרמני, כך או כך, לא נכלל בסגל. השבוע הבא יהיה לא פחות קריטי עבור הקבוצה שתשחק שני משחקים במסגרת האירופית, בשלישי נגד גלאטסראיי באיסטנבול ובחמישי בבית נגד קאזאן.

מן העבר השני, בהפועל תל אביב יודעים שמבחינת תזמון, ספק אם ימצאו את יריביהם בתקופה פחות טובה, ובנוסף הקבוצה של רמי הדר מגיעה אחרי שני ניצחונות יפים. למרות זאת, הם מגיעים במצב לא נוח לדרבי. הסגל הישראלי של הדר, שממילא קצר בעקבות היעדרותו של רביב לימונד, ספג השבוע מכה נוספת כשגם הקפטן מתן נאור ייעדר בשל קרע קטן בשריר הירך האחורי. כרגע לרשותו של הדר עומדים חמישה ישראלים, מתוכם שלושה צעירים - תומר גינת, תמיר בלאט וצוף בן משה. לצדם נמצאים הגארד עודד ברנדווין והסנטר רם אליאספור, שממלאים תפקיד משני בסגל עד כה. אדריאן בנקס נותר מחוץ לסגל.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
יוגב אוחיון מכבי תל אביב. ברני ארדוב
ממשיכים לקרטע. אוחיון/ברני ארדוב

"זו הרגשה מעניינת, לא שגרתית, הסיטואציה גם לא שגרתית אבל אני מקצוען וצריך לעשות את העבודה שלי", אמר רמי הדר לקראת המשחק, "מכבי תל אביב היא קבוצה שתלויה בעצמה יותר מהיריבה שלה. אנחנו צריכים לבוא עם תוכנית המשחק שלנו ולאלץ אותם להגיע למקומות שפחות נוחים להם, המפתח הקריטי מבחינתנו זה לרדת מהר להגנה ולמנוע את ההתקפות המתפרצות. חשש אין מכיוון שאני סומך על השחקנים ורואה מבחינת הישראלים הצעירים הרבה דברים טובים, הרבה חבר'ה עם אישיות. אני עובד בשני הצדדים, גם התרגולות ההגנתיות לא היו קודם, הבאתי את הדברים שלי. גם חלק מהתרגול ההתקפי השתנה. כמאמן אתה רוצה להביא את הכדורסל שלך ואת האני מאמין שלך לידי ביטוי. אני נהנה מהתקופה הזו, זו עדיין תקופה הכנה. העבודה שלי היא לממש את השלושה אחוז סיכוי שתתנו לי. ניצחון ישפיע כמו כל ניצחון רגיל, זה משחק ליגה רגיל, מעבר לזה שזה דרבי והסיטואציה פיקנטית".

אלאנדו טאקר הוסיף: "אני קפטן זמני וזה כבוד שנותנים לך תפקיד כזה, בכלל מהקבוצה וגם מהמאמן. עם השיטה שלנו בהגנה, יש לי הרבה ביטחון בכל משחק. יש לי ביטחון שאנחנו יכולים לנצח בכל משחק, אנחנו מרגישים שאנחנו יכולים לנצח שם, במיוחד שהביטחון שלהם לא גבוה. אנחנו לא יכולים לדאוג לגביהם, מבחינת ההתקפה יש לנו כוח, ומבחינת ההגנה חיפשנו משהו במהלך כל העונה, וקיבלנו עכשיו תשובות עם השיטה של רמי. יש לנו שיטה הגנתית שבה כל אחד יכול לשחק, ממני ועד יונתן, לכולנו יש אחריות, הגדלנו את האינטנסיביות. רמי אימן ביורוליג וזה עוזר לנו כי הוא אימן את מכבי בתחילת העונה ויש לו מידע פנימי על מה שצריך לעשות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully