וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדכונים חיים לקראת משחקי שבת: שי בן דוד תורגל בהרכב מכבי חיפה, אלטמן ישותף?

קגלמאכר לא כשיר למשחק מול קרית שמונה, מולנסטיין תרגל את בן דוד כמגן שמאלי ואת אבו עביד בימין. החלוץ שמעמדו לא ברור עשוי לשחק מול אשקלון. קשטן מתכנן מהפכה, אבוחצירה ושבתאי יפתחו בהרכב רעננה?

צילום וידאו: בני בן סימון, עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: הפועל באר שבע מציגה את ניב זריהן ואמיר חלאיילה

משחקי המחזור

עירוני קרית שמונה - מכבי חיפה (שבת, 16:00, ספורט 1)

הפועל חיפה - הפועל רעננה (שבת, 18:00, ספורט 5+ לייב)

הפועל אשקלון - הפועל תל אביב (שבת, 18:15, ספורט 1)

מכבי פתח תקוה - הפועל באר שבע (שבת, 20:30, ספורט 1)

בני יהודה - מ.ס. אשדוד (ראשון, 19:00, ספורט 5+ לייב)

הפועל כפר סבא - בית"ר ירושלים (ראשון, 20:00, ספורט 1)

מכבי תל אביב - בני סכנין (ראשון, 21:00, ספורט 5)

עאיד חבשי מכבי חיפה לפני אוגו אזוצ'וקוו שחקן עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
ימשיך בקישור. חבשי במפגש קודם מול קרית שמונה/אדריאן הרבשטיין

13:56 עירוני קרית שמונה: תומר קשטן הדיח את קאסיו פרננדס ועודד אלקיים מההרכב למשחק מול מכבי חיפה, השניים נראו שפופים. גם שלומי אזולאי הקשר יתחיל על הספסל, בעוד ג'ייקוב נג'וקו ומאוריסיו אמורים לפתוח. שובל גוזלן לא ייכלל בסגל (שלמה וייס)

13:33 מכבי חיפה: גארי קגלמאכר היה בספק למשחק בגלל וירוס והיום לא התאמן. איאד אבו עביד יפתח בצד ימין במקומו כששי בן דוד הצעיר בצד שמאל. דקל קינן והולמאר אייולפסון יפתחו במרכז ההגנה. לחיפה יחסרו נטע לביא וסאן מנחם (מורחקים) וגם קמיל ואצק ואלירן עטר (פצועים). גם מארק ואליינטה לא יהיה בסגל, לאחר שלא התאמן השבוע (חזר בסוף השבוע מספרד, שם שהה עם משפחתו בעקבות פטירת אביו). עאיד חבשי תורגל בקישור האחורי לצדו של רועי קהת. עומר דמארי שכבש השבוע צמד במשחק האימון מול הנוער יפתח בהרכב. ניקיטה רוקאביציה ועמית זנטי יפתחו כשגם גילי ורמוט ישחק מתחת לדמארי. אניס אלושי שערך אימון בכורה, יצפה במשחק. השחקן החדש ייצא עם הקבוצה למלון בצפון ויוצג ביום ראשון (איציק יצחקי)

13:28 הפועל תל אביב: טוטו תמוז לא יכלל בסגל מפני שעבר את הבדיקות הרפואיות אמש מאוחר מדי ושחרורו לא הגיע בזמן. גם אור אוסטוינד הפצוע ובן רייכרט המוצהב לא יהיו בסגל. ארון שוינפלד נטש את האימון, אך אמור לשחק מחר, אם כי ככל הנראה לא בהרכב. גם עומרי אלטמן, שעתידו במועדון לא ברור, אמור להיות בסגל ולפתוח. עמית ביטון אמור לערוך הופעת בכורה. (עמית גולדשטיין)

13:26 הפועל רעננה: יובל שבתאי ושמעון אבוחצירה אמורים לערוך מחר הופעת בכורה ולפתוח בהרכב. (עמית גולדשטיין)

12:01 הפועל באר שבע: מאור בוזגלו, מוחמד גדיר, אובידיו הובאן ומיכאל אוחנה נאבקים על מקום אחד בהרכב ככל הנראה. אליניב ברדה חזר להתאמן, אך הוא עדיין בספק, בעוד בן תורג'מן שסובל ממתיחה לא יהיה בסגל. מי שכן יהיה בסגל, לראשונה במדי באר שבע, הוא שחקן הרכש הטרי ניב זריהן. (שלמה וייס)

11:19 מכבי חיפה: גארי קגלמאכר נמצא בספק למשחק. הוא סובל מוירוס ולכן אתמול לא התאמן. לחיפה יחסרו נטע לביא וסאן מנחם (מורחקים) וגם קמיל ואצק (פצוע). גם מארק ואליינטה לא יפתח בהרכב (חזר בסוף השבוע מספרד, שם שהה עם משפחתו בעקבות פטירת אביו). גם אלירן עטר, שלא התאמן עד אתמול, ייעדר. מבחינת ההרכב, קינן ואייולפסון יפתחו במרכז ההגנה ואעיד חבשי צפוי לפתוח בקישור האחורי לצדו של רועי קהת. עומר דמארי שכבש השבוע צמד במשחק האימון מול הנוער בתמונת ההרכב. ניקיטה רוקאביציה עשוי לפתוח באגף. (איציק יצחקי)

שחקני הפועל חיפה שלומי ארבייטמן, עדן בן בסט. יוסי ציפקיס
לראשונה מאז אוגוסט. בן בסט צפוי לפתוח במשחק ליגה/יוסי ציפקיס

09:47 הפועל באר שבע: אחרי ההשעייה ושיחת ההבהרה עם ברק בכר, מאור בוזגלו יחזור לסגל האלופה. המאמן עדיין מתלבט אם לפתוח איתו או לא. (שלמה וייס)

08:00 הפועל חיפה: אמיר אבו ניל עבר אתמול בהשאלת משנה מעירוני ראשון לציון לעירוני נשר (איציק יצחקי).

07:57 הפועל חיפה: חלוץ הרכש, עדן בן בסט, שרק הוצג אתמול צפוי לערוך בכורה מחודשת בהרכב של דני גולן. זו הפעם הראשונה שהוא יפתח בהרכב מאז אוגוסט האחרון, אז עלה ב-11 של מכבי תל אביב מול הפועל כפר סבא. גם שמואל שיימן צפוי לפתוח כמו גם הישאם כיוואן, שיחליף את חנן ממן (איציק יצחקי).

7:36 מכבי פתח תקוה: המאמן קובי רפואה אמר: "בסיבוב הקודם המשחק בבאר שבע נגמר לא טוב. אמרנו שאנחנו רוצים לנצח וספגנו חמישייה. אם אגיד שננצח יגידו שאני יהיר, אם אגיד שאנחנו הולכים להפסיד יגידו שאני לוזר. עדיף לשתוק" (איציק יצחקי).

צפו באיתמר ניצן מדבר לקראת המשחק מול מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully