וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל סוסיאדד זועמת על השיפוט, ליאונל מסי שוב גילה נדיבות

הכחולים-לבנים טענו שכוכב ברצלונה, שוויתר על בעיטת פנדל בפעם ה-15 בקריירה, היה צריך להיות מורחק פעמיים. סמפאולי הילל: "להשוות את מסי לכל אחד אחר - כמו להשוות שוטר לבאטמן"

עשור שלם עבר מאז הניצחון האחרון של ברצלונה באנואטה ואמש (חמישי), האלופה שברה את המנחוס עם 0:1 קטן במשחק הראשון ברבע גמר גביע המלך הספרדי. הקבוצה של לואיס אנריקה לא הרשימה יותר מדי, אבל הציגה משחק הגנה מאורגן שמנע מסוסיאדד להגיע למצבים ופנדל בודד של ניימאר סידר לקטלאנים כמעט בוודאות מקום בחצי הגמר. אנדרס אינייסטה הוחלף במחצית בשל פציעה ובברצלונה מקווים שהוא לא ייאלץ להיעדר ממשחק הליגה נגד אייבר במחזור הקרוב.

בספרד שיבחו את ליאונל מסי, ששוב ויתר על פנדל - ושוב לניימאר שנמצא בתקופה פחות טובה. בשתי העונות האחרונות הפרעוש ויתר על 15 פנדלים, כשניימאר ולואיס סוארס הם אלה שבדרך כלל אמרו תודה.

שחקני ברצלונה חוגגים. רויטרס
הרצף השלילי באנואטה נעצר. שחקני ברצלונה חוגגים/רויטרס

התגובות

לואיס אנריקה אמר לאחר המשחק: "זה היה ניצחון שהגיע לנו מול יריבה שכעת תהיה חייבת להבקיע בגומלין. ההתמודדות עדיין לא הוכרעה".

סרחיו בוסקטס: "הקבוצה השיגה ניצחון יפה מאוד, אבל ההתמודדות עדיין רחוקה מלהיות מוכרעת. סוסיאדד קבוצה טובה מאוד".

סרג'י רוברטו: "אנחנו צריכים להתכונן למשחק הגומלין כמו שהתכוננו למשחק הזה, עם הרבה תשוקה ואינטנסיביות".

איבן ראקיטיץ' נשאל על כך שבשבועות האחרונים שיחק פחות מהרגיל וענה: "אני לא בן 15 והמאמן לא צריך להסביר לי דברים. אני צריך לעבוד מדי יום ורוצה להישאר פה עוד שנים רבות, לחדש את החוזה ולהישאר במועדון".

בסוסיאדד טענו שליאונל מסי היה צריך לקבל שני כרטיסים אדומים - אחד מהם לאחר שכבר הוצהב ומנע מאסייר יראמנדי לקחת בעיטה חופשית. "שוב הכל אותו דבר!" צייץ הקשר המתוסכל. ראקיטיץ' הגיב: "לפעמים עדיף להשאיר את הטלפון בכיס".

עוד בספרד: בצל השמועות על כך שהוא עשוי להחליף את לואיס אנריקה בברצלונה, מאמן סביליה חורחה סמפאולי הודה שיבח את ליאונל מסי. "להשוות אותו לכל אחד אחר זה כמו להשוות שוטר לבאטמן".

שחקן ברצלונה ליאונל מסי. GettyImages
הנדבן. מסי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully