וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתערבות: ישלם 150 אלף ליש"ט כדי לאמן קבוצה מהליגה ה-3 בספרד

ג'ון קלארקסון, הבעלים של רשת בתי אבות בסקוטלנד, מחזיק בתעודת מאמן והחליט להמר על כספו ולהתייצב על הקווים של טודלנו, השקועה בחובות. אם יעלה ליגה, יקבל את הכסף בחזרה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יחזיר את ההשקעה? קלארקסון/מערכת וואלה!, צילום מסך

קבוצת טודלנו נמצאת במצב לא מזהיר. הקבוצה מדורגת רק במקום התשיעי בליגה השלישית בספרד ואולי גרוע מכך, היא חייבת 175 אלף ליש"ט לרשויות המס. אבל אולי, רק אולי, יש לה חבל הצלה באופק ובכל מקרה, לכותרות בכל רחבי עולם הספורט היא הגיעה.

הסיבה ל-15 דקות התהילה הפתאומיות של טודלנו הן עסקה לא שגרתית שערך נשיא המועדון, חסוס מירנדה, עם איש העסקים הסקוטי בן ה-60 ג'ון קלארקסון.

קלארקסון, הבעלים של רשת בתי אבות בסקוטלנד, מחזיק בתעודת מאמן והחליט לקנות לעצמו את הזכות לעמוד על הקווים. במסגרת הדיל עם טודלנו, הוא יעביר למועדון 150 אלף ליש"ט בשנתיים הקרובות, לטובת כיסוי רוב החובות ובתמורה, יזכה לאמן את הקבוצה. הקאץ'? אם הוא יצליח להעלות באחת משתי העונות הקרובות את טודלנו לליגה השנייה, קלארקסון יקבל את הכסף שלו בחזרה. אם לא, המועדון ישמור על כל הסכום.

מירנדה סיפר: "הדרך הכי טובה לתאר את העסקה הזו היא 'התערבות ספורטיבית כלכלית'. לקלארקסון יש תכניות גדולות עבור המועדון, המטרה שלו היא לעלות ליגה תוך שנה וחצי מקסימום. האוהדים אולי חושבים שזה איזה תחביב בשבילו, אבל הוא מאמן אמיתי, עם כל ההסמכה שצריך. הוא משלם את הסכום הזה כחלק מפרויקט ספורטיבי, הוא לא משתלט על המועדון. הוא בא ואמר לנו שהוא יימצא לנו חסויות וידאג לחובות ובתמורה, הוא רוצה לאמן את הקבוצה בחינם. בשנה הראשונה הוא ישים 50 אלף ליש"ט ובשנייה 100 אלף. זו הצעה מאוד לא שגרתית ומאוד מרתקת".

טודלנו ניצחה את שני המשחקים שלה מאז החזרה מהפגרה והיא כרגע עם 28 נקודות במאזנה, מרחק 13 נקודות מהמקום המוביל לפלייאוף העלייה, כאשר נותרו בקופה עוד 51 נקודות. היא רחוקה רק שש נקודות מהפלייאוף נגד הירידה, כך שלקלארקסון יש הרבה עבודה עוד העונה, על מנת להשאיר את הקבוצה בליגה ולהשאיר את הכסף שלו בחיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully