וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: ר.ב. לייפציג הביסה 0:3 את איינטרכט פרנקפורט, ורדר ברמן-דורטמונד 2:1

הקבוצה של הזנהוטל הביסה את הנשרים עם שערים של קומפר, ורנר והלסטנברג, וצימקה את הפער בפסגה לשלוש. הצהובים-שחורים ניצחו בזכות שערים של אנדרה שורלה ולוקאש פישצ'ק

שחקן באיירן מינכן רוברט לבנדובסקי. רויטרס
שוב עשה את ההבדל. לבנדובסקי חוגג/רויטרס

אחרי חודש הפסקה, הבונדסליגה שבה הערב (שישי) לפעילות עם ה-1:2 הדרמטי של באיירן מינכן על פרייבורג בחוץ. בורוסיה דורטמונד השיגה את אותה תוצאה בדיוק בחוץ מול ורדר ברמן. הופנהיים השיגה 0:2 בחוץ מול אוגסבורג, שאלקה ניצחה 0:1 את אינגולשטאדט, דרמשטאדט בבכורה של טורסטן פרינגס על הקווים סיימה ב-0:0 ביתי מול בורוסיה מנשנגלדבאך. וולפסבורג נעזרה בשער של מריו גומז כדי לנצח 0:1 את המבורג. ר.ב. לייפציג הביסה 0:3 את איינטרכט פרנקפורט.

seperator

פרייבורג - באיירן מינכן 2:1

דרמת ענק ביער השחור. הבווארים כבר היו בדרך לאיבוד נקודות ראשונות לראשונה מזה שבעה משחקים מול היריבה אותה לא הצליחו לנצח בחוץ מאז 2012, אך שער ענק של רוברט לבנדובסקי בתוספת הזמן העניק להם ניצחון יוקרתי. יאניק הברר העלה את הקבוצה מהיער השחור ליתרון כבר אחרי חמש דקות, בסיומה של התקפה יפהפייה שכללה שלוש מסירות בנגיעה לפני שהברר כבש מתוך הרחבה. רוברט לבנדובסקי איזן את התוצאה בדקה ה-35 אחרי הגבהה של דוגלאס קוסטה, והגיע ל-60 שערי ליגה ב-80 משחקים (גרד מולר עשה זאת ב-93 משחקים), לפני שהשלים צמד בתוספת הזמן בסיומה של פעולה מהפנטת, שכללה עצירה על החזה, הקפצה ו-וולה נהדר ברגל החלשה היישר לרשת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
טימו ורנר שחקן ר.ב. לייפציג. רויטרס
לייפציג התאוששה. טימו ורנר/רויטרס

ר.ב. לייפציג - איינטרכט פרנקפורט 0:3

אם מישהו חשב שההפסד 3:0 לבאיירן מינכן לפני היציאה לפגרת החורף יקטע או יעצור את העונה הנהדרת של ר.ב. לייפציג, בינתיים זה לא המצב. הקבוצה של רלף הזנהוטל נעלה את הסיבוב הראשון עם 12 ניצחונות, 3 תוצאות ושני הפסדים כשהיא מפגרת בשלוש נקודות בלבד מבאיירן מינכן המוליכה.

הנשרים נותרו בעשרה שחקנים כבר בדקה השלישית. השוער שלהם לוקאש ראדצקי ביצע מהלך מגוחך כשיצא מהרחבה, החליק ותפס את הכדור בידו. מרווין קומפר העניש עם שער בדקה השישית. מרסל הלסטנברג בעט כדור חופשי, נבלם אצל השוער, קומפר הגיע לכדור החוזר ובעט פנימה, 0:1. השני הגיע ארבע דקות בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה. נאבי קייטה הגביה, טימו ורנר נגח לפינה וקבע 0:2. בדקה ה-67 כבש הלסטנברג את השלישי וקבע את תוצאת המשחק.

אנדרה שורלה שחקן בורוסיה דורטמונד (שני מימין) עם שינג'י קגאווה. GettyImages
שחקני דורטמונד חוגגים ניצחון/GettyImages

ורדר ברמן - בורוסיה דורטמונד 2:1

אחרי שלושה משחקי ליגה ברציפות ללא ניצחון, הצליחו הצהובים-שחורים לחזור לליגה ולנעול את הסיבוב הראשון עם ניצחון חוץ יקר. אנדרה שורלה כבש את השער הראשון בדקה החמישית לאחר שניצל טעות, עבר את ירוסלב דרובני ובעט פנימה את ה-0:1. דרובני הורחק בדקה ה-39 אחרי עבירה קשה על מרקו רויס. למרות זאת המארחת הצליחה להשיג שוויון בדקה ה-59 לאחר מהלך יפה של פין בארטלס ובישול של קלמנס פריץ. לוקאש פישצ'ק כבש את שער הניצחון בדקה ה-71 אחרי שהקפיץ מעל השוער. דורטמונד עלתה זמנית אל המקום הרביעי עם 30 נקודות.

מריו גומז שחקן וולפסבורג (אמצע). GettyImages
מריו גומז חוגג/GettyImages

משחקים נוספים

שאלקה - אינגולשטאדט 0:1
לשאלקה: גידו בורגשטאלר (92)

וולפסבורג - המבורג 0:1
לוולפסבורג: מריו גומז (83), להמבורג: אלבין אקדל (הורחק, 33)

אוגסבורג - הופנהיים 2:0
להופנהיים: סנדרו ואגנר (47), אנדריי קרמאריץ' (64)

דרמשטאדט - מנשנגלדבאך 0:0

גידו בורגשטאלר שחקן שאלקה. GettyImages
בורגשטאלר כבש בבכורה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully