וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קהת: "יש דרכים שבהן אפשר לכתוב את הדברים", אלושי יחתום בקרוב

19.1.2017 / 11:14

קשר מכבי חיפה מוכן למפגש מול קרית שמונה בשבת ("תמיד תהיה בלב שלי") ומגיב על הביקורות: "בטוח שאני יכול להביא מעצמי הרבה יותר". אלירן עטר לא התאמן, הקוסוברי נפגש עם ההנהלה

צילום: אדריאן הרבשטיין עריכה: שמרית גולדשטיין

מכבי חיפה, שנמצאת בתקופה קשה נוספת, תתארח בשבת (16:00) למשחק לא פשוט אצל עירוני קרית שמונה. לקראת המשחק, דיבר היום (חמישי) קשר הקבוצה ואקס הקריה רועי קהת במסיבת עיתונאים.

קהת אמר: "קרית שמונה תמיד תהיה בלב שלי, תמיד מרגש לחזור לשם. זה נכון שאנחנו לא עונים על הציפיות בשלב הזה, אבל צריך לזכור שהמועדון הזה עובר שינויים גדולים. המטרה של כולם היא שתהיה קבוצה טובה יותר. אנחנו מנסים לעשות את המקסימום, אך לפעמים זה לוקח זמן. יכול להיות שציפו ממני ליותר, אבל אני עובד קשה באימונים ומנסה. אני בטוח שעם נהיה סבלניים גם יגיעו תוצאות".

עוד בנושא:

בני סכנין הגישה למכבי חיפה הצעה לרכישת כרטיסו של עטאא ג'אבר
חן עזרא וישראל זגורי הוצגו בבית"ר ירושלים
הפועל תל אביב: עומרי אלטמן יעזוב אחרי הפועל אשקלון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מוכן לחזרה לקרית שמונה. קהת/מערכת וואלה!, צילום מסך

הקשר הוסיף: "יש עוד דרך ארוכה עד לפלייאוף, גם אם נפסיד במשחק הקרוב, למרות שהוא חשוב מאוד. אנחנו מבינים את החשיבות ומתכוננים בהתאם. יש לנו מאמן מצוין, הוא מעביר לנו מסרים ברורים במהלך האימונים. תמיד שומעים ורואים את הביקורת. לכל אחד יש את הדעות שלו, אך יש דרכים שבהן אפשר לכתוב את הדברים. לא תמיד עושים זאת בצורה נכונה. בכל מקרה, ברגע שכותבים עליך, אז יש ציפיות ממך, ואני בטוח שאני יכול להביא מעצמי הרבה יותר".

לסיום אמר הקשר: "אני צריך לתרום על כר הדשא, ולא משנה איפה אני משחק, באגף, במרכז או בהגנה. אם יש משהו שמשמח אותי מאוד זו האווירה בחדר ההלבשה. אנחנו מלוכדים וזה עוזר לנו. הכי פשוט להוריד את הראש כשלא הולך, אבל אצלנו המצב הפוך. הקהל זה משהו מדהים".

אלירן עטר לא התאמן גם היום וספק גדול אם יוכל לשחק מול קריית שמונה. הקבוצה תערוך מחר אימון מסכם ומשם תצא למלון בכפר בלום. אניס אלושי לא נכח באימון. הוא נפגש במשרדי הקבוצה עם המנכ"ל אסף בן דב וסיכם את תנאיו במועדון. הוא צפוי לחתום בקבוצה בקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully