וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין הגישה למכבי חיפה הצעה לרכישת כרטיסו של עטאא ג'אבר

הירוקים מנסים למכור את השחקן, שמנהל משא ומתן עם אשדוד. גורם בסכנין: "רוצים שהוא יוביל את הקישור שלנו בשנים הקרובות". אלושי צפוי לחתום ולערוך אימון בכורה אחרי שעבר את הבדיקות

צילום: אדריאן הרבשטיין עריכה: שמרית גולדשטיין

קשר נירנברג אניס אלושי, שעל מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, צפוי לחתום היום (חמישי) על חוזה עד תום העונה במכבי חיפה. כזכור, הקשר בן ה-31 עבר אתמול בדיקות רפואיות והבוקר אמור להתקבל האישור הסופי שיוביל לחתימת החוזה לאחריו הוא צפוי לערוך אימון בכורה בקבוצה. אם התוצאות יגיעו מוקדם, המטרה היא לאפשר לשחקן להתאמן עוד היום. הקבוצה כבר צירפה את עומר דמארי, הולמאר אייולפסון ועשויה לצרף גם את פיטים עזמי. האחרון, כזכור, סיכם את תנאיו במועדון וממתין לסיכום עם בודו גלימט, שמנהלת מגעים גם עם קבוצות אחרות. תור כריסטיאן קרלסן מפעיל לחץ על קבוצתו הנורבגית כדי שתסכים לשחררו. עדיין לא נעשתה פנייה רשמית לעומרי אלטמן, אך בסביבתו מעריכים שיעזוב את הפועל תל אביב לאירופה או למכבי חיפה.

עוד בנושא

אלושי עבר את הבדיקות. צמד לדמארי במשחק אימון
אניס אלושי נחת. מכבי חיפה מנסה לרכוש את שוינפלד לעונה הבאה
נירנברג אישרה: אניס אלושי עובר בהשאלה למכבי חיפה

עטאא ג'אבר שחקן מכבי חיפה (שמאל) מול איתי שכטר שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
בסכנין ממתינים. ג'אבר/ברני ארדוב

מקורבים לעסקת ארון שוינפלד סיפרו כי מכבי חיפה מוכנה להציע 800 אלף דולר תמורת החלוץ. במועדון טוענים כי הצוות המקצועי לא בונה על השחקן לעונה הקרובה, כך שנראה שהקבוצה תנסה להחתימו העונה במטרה שיגיע בקיץ. בינתיים, בני סכנין פנתה רשמית לירוקים והגישה הצעה רשמית על עטאא ג'אבר. השחקן עצמו עודכן על ידי אנשי סכנין על המהלך. גורם בסכנין סיפר: "נכון שהמחשבה של הצוות המקצועי היא לחזק את הקבוצה הנוכחית בחלוץ ובבלם, אבל כשמדובר בעטאא ג'אבר, ומתוך מחשבה להרבה שנים, אנחנו רוצים שיוביל את הקישור של סכנין בשנים הקרובות. ניר לקס מושאל וחאלד חלאיילה לא נעשה צעיר יותר. שחקן כמו ג'אבר יכול לשדרג אותנו בשנים הקרובות". ג'אבר, יש לציין, מנהל משא ומתן עם אשדוד, וכעת שני המועדונים מנהלים מגעים עם חיפה לגבי דמי ההעברה. מכבי חיפה דורשת לפחות 300 אלף דולר תמורת השחקן, בעוד שבשיחה שנערכה עם אנשי סכנין הציעו להם הירוקים לשלם את דמי ההעברה בשלושה תשלומים. אשדוד מוכנה לשלם סכום נמוך יותר ובימים הקרובים יתברר לאן השחקן יעבור. בכל מקרה, המטרה של ג'אבר היא להפוך לשחקן הרכב בליגת העל ובשלב מאוחר יותר לנסות ולעבור לאירופה.

בינתיים, רנה מולנסטיין צריך למצוא פתרון להרכב שיעלה בשבת במשחק מול עירוני קרית שמונה (נטע לביא וסאן מנם מורחקים, קמיל ואצק פצוע). אלירן עטר עדיין בספק ולא ברור האם ייכלל בסגל. עאיד חבשי אמור לפתוח בקישור האחורי כשרועי קהת ישחק לצדו, כשגם יניב בריק הצעיר נמצא בתמונה. מארק ואליינטה לא התאמן השבוע בשל מות אביו. המאמן מקבל בינתיים גיבוי מההנהלה שלו, אבל מעידה בשני המשחקים הקרובים עשויה לשנות את התכניות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully